natttøj?

Bella_

Gift med forumet
Vi leter etter noe lille kan ha på på natten da hun til tider ligger uten dynen. Vi tenkte litt på noe ull , Men med hals, Noen som vet hvor de kan ha det?

Eller, hva bruker dere? Vi har ikke vinduet oppe inne hos henne, men i gangen, så kommer noe frisk/kald luft inn til henne, så hun må jo ha noe dekkende på seg.

Nå bruker hun body og ala joggebukse... Men, føler det er litt lite nå når det begynner å bli kaldere...

Lillegull sparker av seg dyna med en gang jeg legger den oppå hun, så jeg har gitt opp! Nå har hun på seg vanlig nattpysj med lange armer og ben også ligger hun i en sånn sovepose. Har tenkt som deg, at dette blir for kaldt på vinteren, så tenkte å gå til innkjøp av ullpysj. Har sett flere på helt vanlige baby-butikker her i nærheten...Også tenkte jeg at jeg skulle kjøpte en tykkere sovepose sak...

ORIGINAL: LovaLova

Lillegull sparker av seg dyna med en gang jeg legger den oppå hun, så jeg har gitt opp! Nå har hun på seg vanlig nattpysj med lange armer og ben også ligger hun i en sånn sovepose. Har tenkt som deg, at dette blir for kaldt på vinteren, så tenkte å gå til innkjøp av ullpysj. Har sett flere på helt vanlige baby-butikker her i nærheten...Også tenkte jeg at jeg skulle kjøpte en tykkere sovepose sak...

Vi brukte også en slik pose, men vi ble enig om å kutte den ut nå som hun er blitt så stor, og at hun faktisk sover ok om natten, så er bare når hun ordner rundt dynen kommer under henne istedenfor over...

Vi merket faktisk at det ble mye bedre Etter vi kuttet ut posen faktisk....

ORIGINAL: TJ2008

Janus har ein god nattdrakt,men er ikkje sånn høg hals då.....
Joha har ein i ull og som funker fint her......

Aha, janus ja, hadde jeg glemt.. Så også Joha hadde en langhalset body, smart!!!

Ull er gull! [:)]
Men på hvilken måte ble natta bedre uten sovepose, Bella? Har samme problem her, med at dyna sparkes av, og vi bruker sovepose.

Og hvor får man kjøpt en tykkere sovepose uten seler?

ORIGINAL: Lindas79

Men på hvilken måte ble natta bedre uten sovepose, Bella? Har samme problem her, med at dyna sparkes av, og vi bruker sovepose.

Svarer selv om du spurte Bella jeg...!
Jeg har sett at de selger tykkere soveposer på spar kjøp. Tenkte jeg skulle se der...

Edit: Denne ser jo tykk ut:
http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_21/PID-510257(SparBase).aspx

Nei, altså dette gjalt jo Amalie, ikke sånn at man ikke skal bruke sovepose.

Vi hadde prøblem med Amalie og det å ligge stille og ja, reiste seg opp i ett sett og alt det... Men, syns hun kavet sånn pga posen også... Også en natt var vi bare så lei av det flere ganger iløpet av natten, så vi flyttet sengen inn på hennes rom, ved siden av våres, og kuttet ut soveposen, og etter det så har hun sovet natten gjennom uten tull.. Hun beveger seg jo noe i søvne, og da kan dynen havne under henne, men ellers ikke... Så Her hjemme var posen mere til irritasjon, så nå som hun kan bevege seg, så går det bedre....

ORIGINAL: LovaLova

Svarer selv om du spurte Bella jeg...!
Jeg har sett at de selger tykkere soveposer på spar kjøp. Tenkte jeg skulle se der...

Takk for at u svarer [:)]
Var akkurat inne på Sparkjøp, men fant ikke noe der...

Vi har en langermet ullbody fra Janus som har høy hals.
  Det er faktisk den eneste jeg har sett med høy hals;o Vi bruker den ikke når hun sover enda, men blir vel når vinteren kommer.
De selger Janus på Barnas Hus vet jeg, og lurer på om Coop Obs har det og :)

Jeg syns det skal være veldig kaldt om man trenger høyhalset som nattøy.
God ull-pysj og sokker på beina burde holde. evt en vanlig ull-body under.
Janus, Joha og Nøstebarna har fine pysjer.

Man får også kjøpt sånne klyper med ringer til å feste på dyna.
---her er link til en dansk nettbutikk[:)] http://www.babadut.dk/product/dyneholder/

I vinteren som var brukte vi bare ull på natta, og det er så beroligende å vite at det er varmt nok, men ikke for varmt! Hadde bare en ullpysj, så når den var til vask brukte vi enten ullbody og strømpebukse, eller en ullbody under en bomullspysj.

Back
Topp