Nattsvetting

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Dette er 2 natten på rad hvor jeg våkner sånn i 3 tiden og er våt på ryggen/nakken av svette. Dynen er våt og lakenet hvor jeg har ligget er vått..
Har vinduet på soverommet åpent, så det er kaldt. Noen andre som har det sånn eller skjønner hvorfor? :P
Ganske irriterende og bytte på sengen hver eneste dag :P

Åh jeg hadde det sånn før jeg ble gravid, jeg har tenkt at det har med hormonforandringer i syklusen å gjøre.. eller stress. Tror jeg har fått det i perioder jeg har vært veldig stresset. Men jeg har også hørt at det kan være et tegn på infeksjon i kroppen. Skikkelig dritt er det hvertfall!

Det hjalp litt å sove med en bomulls-T-skjorte som jeg kunne ta av når jeg våknet på natten. I tillegg hadde jeg et gammelt fleeceteppe jeg rullet meg inn i hvis jeg ble veldig kald. Lettere å vaske T-skjorte og teppe enn alt sengetøyet! :)

Var akkurat lik et par netter! Husker jeg var sånn sist også :)

I perioder er jeg også veldig varm om natta. Har begynt å koble mer etter at jeg begynte å tempe. Det er antakeligvis progesteronet som gjør det, for det er progesteron som slippes etter eggløsning og gjør at tempen stiger da.

Takk for at det ikke bare er meg!
De to siste nettene har jeg sovet skikkelig dårlig, til tross for at jeg har vært utrolig trøtt. I tillegg har jeg våknet flere ganger hver natt badet i svette.. Håper dette skal gi seg snart..

Det gar heldigvis gitt seg for meg nå.. Men skal vel ikke si det for plutselig er det vel igang igjen :P

Back
Topp