Nattsvette

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Noen andre som har det? Jeg våkner helt gjennomvåt av svette om natten. Er det hormonelt?

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Jeg var veldig plaget med det i begynnelsen, men har heldigvis roet seg... Snart seks uker siden fødsel... Så forhåpentligvis kommer det seg for deg også ;)

Ja, det håper jeg også :) Helt grusomt...

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Eg og sliter med det! :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Snik litt. Fødte i oktober ifjor og sleit myye m d de første ukan, mn så va d plutselig borte heldigvis! E sikkert hormonelt:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Jeg og! Klissvåt mellom brystene hver gang jeg våkner. Håret sover jeg med i topp for ikke å bli våt i nakken også...
Nice...

Har vært helt sinnsykt her også, enda det er kaldt i rommet. Har tynn tynn dyne, men den har blitt klissvåt. Satser på at der hjelper på resten av kiloene :P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Jepp! Våkner gjennomvåt av svette nesten,for så å våkne av at jeg fryser litt senere,og så på an igjen med svettebyge... Deilig!!

To skjønne gutter 26.06 <3 <3

Snufs... i natt har det vært ekstremt... hele senga er GJENNOMVÅT. Dyna,puta,madrass...må vaske alt:(
Våknet for amming flere ganger - og håret var gjennomvått. Er jo ikke overopphetet heller...
Den følelsen av å legge seg i en fuktig seng er ikke noe kjekt. Så de få timene jeg kunne få av søvn ble heller minimalt.
Når vil dette slutte? hva skal jeg gjøre?

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Slutta etter ett par uker på meg i allefall

❤gutt født 27/6❤

Verst de første ukene.... er nok ikke så mye å gjøre med det :) mye som skjer i kroppen vettu- jobber på høygir og produserer melk :) og sikkert noe annet lurt den jobber med også! ;)

Back
Topp