Nattsvette.....

trallemamma

Gift med forumet
Er det flere enn meg som sliter med det? Spesielt hvis det er varmt i rommet, men også til stadighet ved diverse livlige drømmer (Som det blir altfor mange av, opptil fler forskjellige hver natt -da jeg våkner mye...). Og har noen noen gode råd i forhold til det? Rimelig lei av klissvåt dyne, pute og kropp opptil flere ganger i uken, av og til hver morgen... :happy118

Jeg blir supervarm! Helt forferdelig... Ingen gode tips desverre :/

Åpne vinduet?;-)

Jepp! Jeg har tenkt at det nok kommer litt av at jeg er så sliten at kroppen bare "koker over" nesten når jeg endelig sovner.. Det er på de tyngste dagene jeg blir varmest. Etter fødselen sist svettet jeg noe helt enormt i flere uker(vannet i kroppen som forsvant). Sammenlignet med det er dette ingenting..:-/

Ingen gode tips dessverre annet enn å åpne vindu og bruke de siste timene før leggetid på "å roe ned" og slappe så godt av som du kan. Jeg sliter ikke så mye med det nå, men etter fødselen med nr 1 var jeg, pysj, dyne, pute o.l. klissklass hver eneste kveld - og det var ikke spesielt moro nei. Hormoner lenge leve! ;) :)

Jeg plages ikke så mye dette svangerskapet, men med første måtte vi ha dørene låst og gardinene for ca hele svangerskapet for jeg var så varm at jeg bare hadde undertøy på hjemme! Hadde lyst å gå ut i shorts og singler i desember og januar med henne:) gjorde jo ikke det da men husker at det fristet veldig:)

Har merket nå at jeg ihhe har dyna på meg på natta, ligger og holder rundt den istede:) kanskje derfor jeg ikke svetter på natta, skal også ses at vi har det veldig kaldt på rommet!

Back
Topp