Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kunne heller ikke husket at han hadde hatt det dagen etter...Ellers så går det til av seg selv med tiden ...Jenta blir 4 år i juni og detta børja før ca 3 uker siden.Eldste hadde det, og var fryktelig tungt når det stod påDet begynte rundt 2 års alderen , og hadde noen episoder med det, men innn han var 3 år så `stoppet` det. Han blir 5 år om noen mnd. Det skjedde gjerne på samme tidspunkt om natten, rundt 02.00 og da nyttet det ikke å ta han opp eller ta på han for det virket som at det bare ble verre. Det vi gjorde var at vi bare var inne på rommet med han og snakket lavt ` mamma og pappa er her , du trenger ikke være redd osv` og så gikk det ofte over etterhvert. Nevnte det for helsesøster men hun sa at det var ikke noe di visste så mye om
Det eneste har fått og som har funker litt er å snakke om åssen dagen har vært. For når di sover så fordøyer di alle inntrykk i løpet av dagen, så visst noe dumt eks har skjedd, så kan det hjelpe å snakke om det før man sovner enn at ungen skal drømme om det og få mareritt / skrekk
Han kunne heller ikke husket at han hadde hatt det dagen etter...Ellers så går det til av seg selv med tiden ...
Herligt att høra att dere er øver med det.Eldste hadde det, og var fryktelig tungt når det stod påDet begynte rundt 2 års alderen , og hadde noen episoder med det, men innn han var 3 år så `stoppet` det. Han blir 5 år om noen mnd. Det skjedde gjerne på samme tidspunkt om natten, rundt 02.00 og da nyttet det ikke å ta han opp eller ta på han for det virket som at det bare ble verre. Det vi gjorde var at vi bare var inne på rommet med han og snakket lavt ` mamma og pappa er her , du trenger ikke være redd osv` og så gikk det ofte over etterhvert. Nevnte det for helsesøster men hun sa at det var ikke noe di visste så mye om
Det eneste har fått og som har funker litt er å snakke om åssen dagen har vært. For når di sover så fordøyer di alle inntrykk i løpet av dagen, så visst noe dumt eks har skjedd, så kan det hjelpe å snakke om det før man sovner enn at ungen skal drømme om det og få mareritt / skrekk
Han kunne heller ikke husket at han hadde hatt det dagen etter...Ellers så går det til av seg selv med tiden ...
Jeg vet ikke helt, men eldste her hadde 2-3 anfall når hun var ca 3 år gammel, og i ettertid ser jeg at det kan ha sammenheng med utviklingssprang. Jenta mi var sinna og vi fikk ikke røre henne, men en av oss satt hele tiden inne hos henne. Jenta husket ingenting av anfallet etterpå. Det er ikke noe kjekt når det står på, så håper jenta di slipper flere anfall.Men vad er det som gjør att de utløser seg? Tenker da kan de ha upplevd noet eller hvorfor helt pløtsligt??
Ja, ikke noe morro for de små men heldigvis er det ikke farlig for deJenta blir 4 år i juni og detta børja før ca 3 uker siden.
Eg hade vart inne och læst litt om detta. Var hos helsesøster och faktigst så var det Hon som øverbeviste meg att det er nattskrekk jenta har. Utifrå vad eg førklara Hur jenta var. Veldigt tung nær det står på.

Snakket litt før leggetid/rundt leggetid . Vært det eneste som i grunn har hatt litt effektHerligt att høra att dere er øver med det.
Nær tid snakkat dere om dagen? Rett før leggetid??
TakkSnakket litt før leggetid/rundt leggetid . Vært det eneste som i grunn har hatt litt effekt![]()
Bare hyggelig og håper det går over snartTakk![]()

Vår jenta blir og er og sint mens det står på.Jeg vet ikke helt, men eldste her hadde 2-3 anfall når hun var ca 3 år gammel, og i ettertid ser jeg at det kan ha sammenheng med utviklingssprang. Jenta mi var sinna og vi fikk ikke røre henne, men en av oss satt hele tiden inne hos henne. Jenta husket ingenting av anfallet etterpå. Det er ikke noe kjekt når det står på, så håper jenta di slipper flere anfall.
Akurat nå ligger eg på siden av henne og typ væntar på nær det skall skje. Hon her har oxå det ofta.Eldste har hatt det mye, blitt sjeldnere nå, hun er 7,5 år og har det fortsatt av og til. Begynte vel 4-5års alder. Utrolig fælt når hun holder på, helt hysterisk og skriker høyt. Sitter bare hos henne, og tar henne på fanget om jeg får lov. Kan sitte på fanget mitt for så å plutselig dytte meg vekk og virke livredd for meg.