Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
typisk at eg er våken den natta gullet bestemte seg for nå sove litt ekstra lenge :P og at eg ikkje klarer å komme meg i seng endå eg veit eg skal tidlig opp i morgon... :P
no trur eg prinsen holder på å våkne, så takker for meg;) god natt;D
..så kjem eg heller innatt dersom det er falsk alarm... ;P
Jaaa:D Trur ein får eit heilt anna forhold til å prate om kroppen når ein er gravid og etterpå..
Eg har no alltid prata litt for mykje rett frå levra, men det hjalp ikkje på at eg vart gravid.. [8|] då vart jo folk intr i å høyre om alt det rare:P
Så e det det å skulle se folk i øynene når man vet at f.eks "hun har hatt analkløe halve svangerskapet" hahahaha!!!! [:D][:D]
Det var KUN ett eksepmel hehe!!!
Natti sorc!! Gi snuppen en kos fra meg :) Og så få vel jeg også finne senga hehe!!
Trone, serverte tanta mi bolla i går å ho synst dei va sååå go så ho spørte om å få oppskrifta..å de va di bolledeig..(ej å Darius baka natt og dag når ej gikk på overtid av bolledeiga di ;) ), håpe de va greit ho fekk den? [:)] første gang nøken he spørt mej om ei oppskrift, hehe.
He he he he he!!!!! Jeg troooor jeg fant den inne hos janjentene hvis jg ikke tar feil? Men steike god er den!! [:)][:)]
ja, herregud husker dere bakte boller til den store gullmedaljen, hahaha!! Fytti så flinke dere var!!!