Nattpose

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Dere som bruker nattpose til baby, hvilken vil dere anbefale? Ser at en del sier de skal passe for barn fra 3 måneder, går det å bruke de for yngre babyer eller blir det vanskelig?
 
Her har vi brukt ikea sine ellers sydd selv :) syntes h&m sine og er ganske ok. Har ikke begynt å bruke pose enda om natten da siden jeg ikke finner de gammle :hilarious:
 
Bruker easygrow sine, men begynte ikke før eldste var rundt 3 mnd. Veldig fornøyd med de, posene er veeeldig godt brukt for å si det sånn. Han sparka dyna si over hodet ofte. Så derfor begynte jeg med det. Bruker det fortsatt på han, han blir 2 i juni. Ska også bruke det på lillesøster når ho blir stor nok. Har pose i str. 3 mnd og opp og den størrelsen over det igjen, men ser at de også har i str. Nyfødt.
 
Jeg bruker sovepose siden gutten min ble født og det funket stortsett greit. Har passet på at de ikke blir for stort, anbefaling er at det er omtrent 10 cm luft under føttene.
En god merke jeg kan anbefale er Odenwälder, da finnes soveposer med klimafunksjon som skal hjelpe til å forebygge overhetting. Koster kanskje litt mer men de er av god kvalitet og holder lenge.
https://www.pinkorblue.no/odenwaeld...ima-klima-mus-kule-bla-60-130-cm-a267412.html
 
Back
Topp