Førstegangsmammaoktober2020
Blir kjent med forumet
Noen som har erfaringer med nathpose for de små på vintertid? Det eller dyne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi brukte nattpose nesten hele det første året.Bruker det til vår, kjempefornøyd. Hun trekker tepper, pledd og dyne over ansiktet.
De skal jo uansett ikke ha armene under dyna. Så det blir jo det samme. Mye tryggere med poseSlenger meg på her! Tenker å bruke dette til våres også, men er det varmt nok med langermet body når armene ikke er dekket av posen synes du?Litt redd hun skal bli for kald på armer og hender når de ikke er dekket like godt til.
De skal jo uansett ikke ha armene under dyna. Så det blir jo det samme. Mye tryggere med pose![]()
Vet ikke hvorfor selv, men kan tenke meg til at det er fordi en dyne er så lett og noen ganger så rykker jo de små til med armene sine eller løfter de opp. Fort gjort å få dynen over ansiktet da.Hvorfor skal de ikke ha armene under dyna? Er første barnet, og kan ikke lese noe sted hvorfor de ikke skal det? Har ikke hørt noe om det, og når man svøber har de jo armene under teppet![]()
Slenger meg på her! Tenker å bruke dette til våres også, men er det varmt nok med langermet body når armene ikke er dekket av posen synes du?Litt redd hun skal bli for kald på armer og hender når de ikke er dekket like godt til.
Hvorfor skal de ikke ha armene under dyna? Er første barnet, og kan ikke lese noe sted hvorfor de ikke skal det? Har ikke hørt noe om det, og når man svøber har de jo armene under teppet![]()
Ja det er på grunn av faren for dyne over ansiktet. Det kan være farlig mtp lite oksygenVet ikke hvorfor selv, men kan tenke meg til at det er fordi en dyne er så lett og noen ganger så rykker jo de små til med armene sine eller løfter de opp. Fort gjort å få dynen over ansiktet da.
Jeg bruker langermet pysj og nattpose. Merker at jenta mi blir litt kald på hendene sine. Da kan man kanskje bruke klorevotter, eller er det dumt? Hender og føtter er jo dårligere sirkulert på babyer. Om hun ble like kald da hun bare brukte dyne er jeg usikker på, jeg tenkte ikke over det faktisk.Slenger meg på her! Tenker å bruke dette til våres også, men er det varmt nok med langermet body når armene ikke er dekket av posen synes du?Litt redd hun skal bli for kald på armer og hender når de ikke er dekket like godt til.
Jeg bruker langermet pysj og nattpose. Merker at jenta mi blir litt kald på hendene sine. Da kan man kanskje bruke klorevotter, eller er det dumt? Hender og føtter er jo dårligere sirkulert på babyer. Om hun ble like kald da hun bare brukte dyne er jeg usikker på, jeg tenkte ikke over det faktisk.
Ja, det var lurt nå på vinteren! Det skal jeg se etter, tusen takk for tips!Har brukt nattpose nå, og kjøpte en langarmet pysj på cubus, og der kan man brette over føtter og hender så det blir litt som sokker og votter. Har vært veldig glad for den for hendene hennes ble altfor kalde syntes jeg, og sokker funker ikke for de strammer jo. Så det kan anbefales, for hun blir ikke veldig varm på hendene men ikke like kald![]()