Nattpose/sovepose

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Har en liten på 5 uker som går som en vipps i sengen å setter fast føttene i sprinkel sengen da vi ikke har sengekant i siden sengen er så lite så tenkte bruke nattpose. Kom over de fra hm. Noen som har testet nattposene til HM ?tynne/ tykke? Evetuelt vet om de er å få i butikken eller kun bestilllibg via nettet?

Eneste jeg kan si var at vi var innom 3 Hm for å få tak i og ingen hadde i butikk. Så jeg anbefaler å bestille på nett :hilarious: har ikke prøvd dem selv da jeg ble så oppgitt at jeg dro til en annen butikk og kjøpe Easygrow sin :p men den er helt sikkert fint det er bra at de har mindre størrelser siden så små ikke kan ha for stor pose heller

Har en liten på 5 uker som går som en vipps i sengen å setter fast føttene i sprinkel sengen da vi ikke har sengekant i siden sengen er så lite så tenkte bruke nattpose. Kom over de fra hm. Noen som har testet nattposene til HM ?tynne/ tykke? Evetuelt vet om de er å få i butikken eller kun bestilllibg via nettet?
Jeg har testet! Vi har vært fornøyde. Bestilte den minste størrelsen og valgte å bestille likens da den ble for liten. Passe tykk, fin pris og enkel å vaske. Bestilte på nett.

Vi brukte det når lillemor var baby, brukte det fra ca. 2 mnd til kanskje 6-7-8? En stund siden nå så husker ikke så godt :P Men vi hadde en fra HM som vi likte godt, jeg har aldri sett de i butikk så kjøpte fra nettet. Men lurer på om vi hadde en annen i begynnelsen som var mindre enn den fra Hm, synes å huske den var ganske lang så er kanskje litt for lang for en 5 uker om det ikke finnes flere størrelser. Dette ble litt rotete svar, men håper det var litt nytte i det da :rolleyes:

Hatt fra nyfødt, flere str og bruker enda på vår på 2.5 år. Veldig fornøyde!! Passe tykke, gode og lange i str når de blir eldre, og akkurat passe romslige/tighte rundt nakke/armer. Prøvd flere andre, men der har de vært for romslige, skummelt når de er små så de nesten datt inni posen. Nett/butikk vet jeg ikke nå. Men er du medlem i HM er det gratis frakt/retur da, så koster jo null ekstra å bestille hjem.

Back
Topp