Myyye å velge i. Trenger inspirasjon og tips. Hvilken kjøpte du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma og svigermor har strikket flere i tynn merinoull. Tenker å gå over til dyne når babyen er eldre og det blir kaldere (+4 måneder).Myyye å velge i. Trenger inspirasjon og tips. Hvilken kjøpte du?
Dyne kan de sparke vekk mens de sover. Med nattpose er du sikker på at babyen holder seg varm.Jeg må bare spørre, er nattpose bedre enn vanlig dyne? Eller hva er fordelene og ulempene?![]()
Dyne er enklere å ta av og på, men nattpose er digg nettopp fordi babyen ikke kan sparke den av seg eller få den over ansiktet.Jeg må bare spørre, er nattpose bedre enn vanlig dyne? Eller hva er fordelene og ulempene?![]()
Vår forrige klatret nedi posen...Dyne er enklere å ta av og på, men nattpose er digg nettopp fordi babyen ikke kan sparke den av seg eller få den over ansiktet.
Oisann!Vår forrige klatret nedi posen...
Vi har bedre erfaring med dyne enn pose iallefall, men det spørs jo på babyen ogsåOisann!
Jeg har både dyne og nattpose, men holder en knapp på å bruke dyne.. føler det er mer praktisk, men kanskje ikke det beste.
Tenkte og det, en liten baby sparker vel sjeldent av seg dyna..Jeg har ikke brukt nattpose før de evt blir større! Går for dyne, teppe, dynevar…alt etter temperatur i sommer så ser jeg bare an behovet etterhvert![]()