Dere som bruker det , har dere likevel dyne på babyen? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som bruker det , har dere likevel dyne på babyen?![]()
signerer denne!Nei. Jeg bruker babyposer nettopp fordi jeg ikke vil ha dyner til babyene.
Signerer denneNei. Jeg bruker babyposer nettopp fordi jeg ikke vil ha dyner til babyene.
samme her. aldri hatt noe problemer med det.Aldri brukt pose.
Kun dyne.
Det er hvis ungene sparker av dyna eller kryper seg en vei i senga som gjør at de blir liggende uten dyne og blir kald. Eller for de som får den over hodet som heller ikke er bra. Finnes i mange tykkelser og varianter, med og uten armer. Her er en variant.Også for en som er førstegangs....
Hva er babypose og hvorfor ønsker man å bruke det?

Det er hvis ungene sparker av dyna eller kryper seg en vei i senga som gjør at de blir liggende uten dyne og blir kald. Eller for de som får den over hodet som heller ikke er bra. Finnes i mange tykkelser og varianter, med og uten armer. Her er en variant. Vis vedlegget 153063
Ekspertene sier 17-19 grader. I det siste har det blitt 12 grader hos både 1 åringen og 2 åringen og begge sover godt. Går inn til 2 åringen på kvelden og legger på dyna etter hun har sovnet. 1 åringen har dyne over nattposen siden hun har en tynn variant og grunnen til at hun har pose er fordi hun dytter seg opp i hjørnet av sengen og blir liggende uten dyne. Med pose klarer hun ikke å dytte seg. Hun har aldri havnet under dyna med hodet, så det er ikke et problem hos oss.Aha, det virker jo veldig smart da!
Hvor mange grader bør det egentlig være i rommet der den lille sover?
Han kommer jo til å sove inne hos oss i starten, og jeg liker det kaldt på soverommet, men skjønner jo at vi må justere litt....