Nattpose i dun

gutt09jente11

Forumet er livet
Baby på snart 5 mndr sover i lilleba nattpose, kjempe deilig, med dyne over, men dyna sparkes av så fort han våkner til litt og blir da kald. Han sover i ganske kaldt soverom, ettersom han sover best da :)

Noen som har tips til nattpose i dun? Med litt lengde?
Han er snart 70 allerede, og 9 kg, så en ganske stor klump :P Derfor tror jeg de posene i str 90 cm blir for korte??

Jeg har kjøpt en på lindex str 1,5-2 år. Hun er 11 mnd men den passer og har masse å vokse i. Hun er vel ikke så mye større en din gutt.
Ellers har babydan gode tykke poser. Vet ikke størrelser. Jeg har en stor en fra de med seler men den er ikke foret.

Jeg har kjøpt en på lindex str 1,5-2 år. Hun er 11 mnd men den passer og har masse å vokse i. Hun er vel ikke så mye større en din gutt.
Ellers har babydan gode tykke poser. Vet ikke størrelser. Jeg har en stor en fra de med seler men den er ikke foret.

Ønsker først og fremst en i dun....

Ønsker først og fremst en i dun....
De har det også, men har ikke sett i stor størrelse. Men siden de har ufoeret i stor størrelse har de sikkert det i foret også. Var kanskje litt dårlig forklart av meg. De er i dun de jeg har sett. Den fra lindex er ikke det.

Back
Topp