nattmat..

x1xksjaf

Glad i forumet
dere som har klart å venne av med nattmat.. -Hvordan gjor du det?
                                                                            - Når gir du siste måltid?
                                                                            - når de vokner om natta, hvordan går du frem da?
                                                                            - Du eller Daddyen som tok avvenningen?

andre tips og triks tas i mot med åpne armer..

snart er det vår tur[8D] Gruer meg sjikkli til å nekte han mat om natta, selv om jeg vet han ikke trenger det lenger...[:(]

når han vokner å ikke roer seg i egen seng, er  det da ok å ta han opp i sengen min å la han sove der.. bare ikke amme?[&:]
hørtes ikke særlig "lovlig" ut[&:]

Prøvde med drømmemålti, det funket ikke her...[:'(][:'(]

Jeg lar  han ligge i sengen så lenge han ikke er hysterisk, gir han vann og smokk, har gjort det i 2 dager, så krysser fingrene at det funker...

Kan ta en time før han sovner igjen, gir jeg han melk går det 5 min , men må være sterk....
Han får siste måltid rundt halv7

Har ikke noen råd desverre...

Jeg startet med drømmemåltid.
Amma han i søvne i 12 tiden på kvelden.
Men så skulle jeg prøve en natt og se om han våkna,og det gjorde han faktisk ikke,så da sluttet vi [:)]

Han får siste måltid ca kl 20
Pleier å våkne rett før 5. Å ligger å laaalaala`er. Gir han bare tutten og han snur seg og sovner. Men av og til har han bestemt seg at da er det stå opp tid. Så da legger jeg han i senga vår. Så får han litt pupp så sovner han igjen. Det skjer veldig skjeldent. Har vel skjedd 3 ganger.
Ellers sover han til kl07-08.

Ble liksom ikke avvenning hos oss.Det ble litt sånn av seg selv [;)]

Back
Topp