Nattmat...

kris27

Glad i forumet
Nå har Oliver lagt seg til en "dum" vane her..

Spiser MASSE på nettene..hm....å så vil han ikke ha så veldig mye på dagen..arg[8D]

Fikk råd fra helsesøster om å blande ut melken..gjøre den tynnere for så å bare gi vann..men nå ser det nesten ut som om han har blitt tynnere...drikker jo 200ml X2 m vann i løpet av natten[&o][8|]

Hva hadde dere gjort? Har og prøvd å øke fra 4 timer mellom måltider til 3 på dagtid...

Gi han mer til kveldsmåltidet, i håp om at han sovner god og mett og holder lenge! [:)]

Jeg aner ikke... Men ville bare si at jeg har ei i barselgruppa som ammer hver andre time hele natta, og nesten ikke på dagen... Så du er i alle fall ikke alene.
Håper dere får snudd på det snart! Lykke til!

Jeg tror jeg ville gitt det litt mer tid før jeg ga opp. Fortsett sånn som du gjør med å gi ham vann / tynn melk på natten og "ordentlig mat" på dagen, og så tipper jeg at det vil rette seg av seg selv det der. Håper det, i hvert fall... [:)]

Hadde samme problemet her, og satte hardt mot hardt! Prøvde først med smokk på natta og hjalp ikke det ga jeg henne pupp, men bare 1 bryst. Også tilbydde jeg oftere på dagen. Dette hjalp for oss altså men det var litt skriking og skråling noen netter før det hjalp[;)].

ORIGINAL: Søster Jordbæret

Gi han mer til kveldsmåltidet, i håp om at han sovner god og mett og holder lenge! [:)]

VI prøver å gi så mye som mulig ved kveldsmåltid, men han vil ikke ha så fryktelig mye[8|] Vil heller opp i 23-24 tiden å spise en full flaske da han[&:]

Oki...da får vi bare styre på litt lengre da...synes bare magen hans har blitt mindre jeg[&o] ( I omfang altså..han har liksom slanket seg litt[8|])

Karoli: Hvor lang tid brukte dere?

Det ble faktisk bedring etter første natta men det tok 2-3 dager så var det bra igjen. Men vi hadde i tillegg problemer med at hun ikke ville sove på dagen. Dette snudde totalt etter første natta med mindre mat[:D]. Så tydelig at søvn avler søvn[;)].

Back
Topp