Nattmat..

x1xKordame

Betatt av forumet
Hva skal dere servere som nattmat? Jeg er en av dem som MÅ ha mat selvom vi drikker og spiser snacks..spiser jeg ikke om kvelden/natta blir jeg fort kvalm..

Jeg vet ikke!
Jeg insisterer på at vi må ha nattmatt, men mannen syns det er skikkelig rart...

Men man må jo ha mat når man har drukket og festet lenge - er jo en grunn til at så mange spiser fyllekebab og fyllepølse etter en natt på byen...

Vi skal ikke ha det. Alle må være ute innen kl 01.30 der vi skal ha det.
Men siden lokalet ligger så sentralt så kan folk gå ut å feste videre hvis de vil det [:)]

ORIGINAL: Oline

Her jeg kommer fra er det ikke normalt med nattmat.
Etter en 3 retters middag + kaker og evt litt snack, så orker ikke jeg noe mer iallefall.

Jeg forbinder nattmat med garasjefester og låvefester[:D]

Sign..
Har aldri hørt om dette i ett bryllup jeg..[8|] Men er også sånn som må spise før jeg legger meg, så kan heller ha litt mat sammen med min MANN når vi kommer hjem igjen![:D][:D] (blir vel masse rester etter koldtbordet..) [:D]

Vi skal ha nattmat. Tror d ble kjøttsuppe jeg.....

Jeg har aldri vært i ett bryllup uten nattmat, så her er det helt vanlig. Det jeg har sett, er at de serverer lapskaus, tapas eller noe i den duren.

Vi skal gjøre det veldig enkelt, og servere spekemat, flattbrød, potetsalat og røkelaks/ørret. Dette kan vi fint lage til selv, og om vi danderer det på fat dagen før, er det bare å sette det på bordet. Er utrolig godt med noe salt etter kakene synes jeg.

en venninne av meg, var i ett bryllup, og der serverte de hotdog til nattmat, og det var stooooor suksess i følge henne. er jo godt med hotdog etter en fest da[:D]

Vi skal ha det. Er vel vanlig med en suppe eller noe annet enkelt noe

Vi skal ha spekke mat[:D] Det er kjempe godt med noe salt når enn har drukket alkohol.

tror det blir sodd med loff her[;)]

vi hadde ikke det, og angrer ikke. vi gikk kl 01.00. og gjestene gikk etter oss.
heter jo at brudeparet skal gå først.
men når vi har 3 retters middag å så kaker og sånn ett par timer etter, er det lite vits
i å bruke mere penger på nattmat. [:)]

Skal ikke ha

Vi hadde ikke, og det ble ikke diskutert en gang... [8D] Tror vi hadde kaker i 2230-tiden, og da var jo de fleste fortsatt mette etter middagen.... Og vi "måtte" ut av lokalene 0130 - kan jo ikke BARE spise i bryllupet heller! [:D][:D]

Sånn da er nattmat fikset også..hun ene som skal hjelpe til å servere skal lage en kjempegod glutenfri ertesuppe!...har noen i selvskapet som ikke tåler gluten og det må man ta hensyn til synes jeg..

Back
Topp