Nattmat

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Noen som har noe spiselig ved senga til når dere nattammer? Noen ganger når jeg våkner på natta så er jeg så sinnsykt sulten at det nesten er vanskelig å sovne igjen [emoji28]

Har ikke hatt noe nei :p

Ikke jeg heller (har vannflaske da), men enkelte ganger skulle jeg ønske jeg hadde en pakke kjeks eller noe [emoji23]
Hehe hadde slik med storebror :p hva med druer eller noe annen frukt? :p

Jeg er så sær at jeg liker frukt og grønt kjøleskapskaldt [emoji23] Men gode tips!
Men hvis man er veldig sulten er det vell ikke så ille så lengre man får noe? :p

Men hvis man er veldig sulten er det vell ikke så ille så lengre man får noe? :p

Hahahaha, er jeg sååå sulten at jeg spiser varm, blaut banan, så skulle jeg klart å karre meg opp til kjøkkenet [emoji23][emoji23]

Hahahaha, er jeg sååå sulten at jeg spiser varm, blaut banan, så skulle jeg klart å karre meg opp til kjøkkenet [emoji23][emoji23]
Haha. Du får motivere deg selv :p

Hadde peanøtter og sjokolade på føden. Når Vi kom hjem ble det peanøtter de første ukene. Men nå de der bare vann.

Har bare vann, er generelt lite sulten egentlig og klarer å holde meg til frokosten om jeg blir det på natta :p I begynnelsen spiste jeg energibar om jeg trengte noe kjapt og enkelt :)

Bruker som regel og spise 2 middager på dagen, den ene ganske seint, så da bruk det å gå bra gjennom natta.. Men må ha frokost når æ våkner!

Back
Topp