Nattmat

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Våkne mini heilt når dåke amme på natt?

Her blir ho veldi urolig,og då pleie eg våkna og gi ho mat. Dei få gongane ho har våkna heilt må ho byssast i søvn igjen.. Ka e best tru?! :p

Han våkner helt. Har ett naivt håp om at hsn skal sovne igjen derfor lar jeg han være til han er våken.
Da tar jeg han opp og ammer og så sover han stort sett mens han spiser

Han våkner helt. Har ett naivt håp om at hsn skal sovne igjen derfor lar jeg han være til han er våken.
Da tar jeg han opp og ammer og så sover han stort sett mens han spiser

Heh.. Va da samma håpet eg hadde i natt.. :-P endte opp me å sitta å sjå på ho i ti minutt,for å sjå om ho våkna.. :-P

Av og til ammer jeg henne i halvsøvne, av og til våkner hun helt. Om hun sovner igjen med en gang eller plutselig er våken i en time eller to varierer også. Men sovner som regel, heldigvis!

Ingen av mine barn har våknet ved nattamming, og det har egentlig ikke jeg heller. :) De har laget noen halve lyder, jeg har reagert mer eller mindre i søvne, og dratt dem inntil meg. Tror ikke de har vært våkne ved amming, og jeg har i alle fall sovet dypt igjen to sekunder etter at de har fått tak. Vi har samsovet da selvfølgelig.

Neh er mer slik halvvåken stort sett :-P reagerer mest på impuls, da jeg vet av erfaring at han ikke sovner igjen :-P

Back
Topp