Nattmat!

LisseUmmaNuddeAteJam

Forelsket i forumet
Til tross for en massiv og langvarig overvekt har jeg aldri vært av typen som står opp om natta for å spise. Tja, med unntak etter en real fest da :-p Men nå MÅTTE jeg stå opp og ta meg litt å spise. Har aldri skjedd meg i edru tilstand før, lå og var helt krakilsk i senga. Flere som opplever ulvehunger midt i natta? Er det svangerskapsrelatert, eller er det bare kroppen min som er helt koko etter all julematen og fri tilgang på karbohydrater og fett i skjønn forening? 

Nå er magen god og mett og jeg skal prøve å sove litt, er jo den store stygge hverdagen i morgen. 

Hørt om flere som må opp å spise på natta. Ikke skjedd meg enda, men våkner jo om morgen at jeg er så sulten.

Den hungeren er typisk for gravide..... Med Calle sto jeg opp hver natt for å spise. Fant heldigvis ut at det holdt å bare tygge i seg et tørt knekkebrød og drikke et glass juice/smoothie. Da kunne jeg sove til frokost :p

Godt det ikke bare er et skakkjørt julekosthold som er skylden da. Holdt med en banan og litt å drikke da. Men sulten som en ulv når jeg våkna 5 timer senere. Så mitt nyttårsforsett om å klare å få i meg mat minst 6 ganger i døgnet fremover ser ut til å kunne gå greit. Aldri så galt at det ikke er godt for noe 

Uff, ikke minn meg på det! Gikk ikke opp så mye med storebror under graviditeten, men under ammiperioden derimot! Godtabanen! Spiste HELE tiden, hver gang jeg måtte opp om natta for å amme gaflet jeg i meg noe, så den derre ammingen gav meg mange ekstra kilo :P

Skal ikke skje denne gangen ;)

sulten hele tiden jeg. Inatt spiste jeg en yoghurt og det holdt til frokost, men nå har jeg dyttet i meg 2 sure brødskiver, 2 glass sjoko melk og nå spiser jeg lakris biler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har gått fra å være doskålas beste venn i romjula, til å holde på å sulte ihjel de siste to dagene. Jeg har særlig lyst på middag. I natt hadde jeg sååå lyst på Bali kyllinggryte. Lå der med vann i munnen. Uff, håper den hungeren gir seg ellers kommer jeg vel til å ese ut. 

Back
Topp