Nattmåltid

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva gjør dere etter at dere har gitt nurkene mat på natten?
Blir de liggende i sengen sammen med dere, eller legger dere de tilbake i sin egen seng?
Jeg lar Linea ligge sammen med meg etter at hun har fått mat-er så redd for å vekke henne hvis jeg skal begynne å flytte på henne (hun sovner jo alltid mens hun spiser).

Jeg legger henne tilbake til vognen, hun liker seg ikke i senga si så når flaska er tom er hun tilbake i vognen. Hun gulper heldigvis lite men jeg får ikke hun til å rape hver gang. Etter kanskje 20min så våkner hun og jeg tar henne opp, hun raper og legger henne tilbake... Er redd at vi skal klemme henne og at noe skulle skje...

Legg han tilbake i senga. Han sovne som regel ved puppen, men det går bra å legge han tilbake. Utpå mårrakvisten tar æ han opp i senga og kose litt...[:)]

legg ho bestandi tbake. vil skille fra natt å dag så d e ikkje nåkka kos å få på natta, bærre på dagen (e litt striks dær, men vil ha nattero)

uff, jeg er nok litt svak der gitt...ho sover mye lengre hvis ho er i senga vår-med egen dyne da. Prøver å legge ho i kurven sin i utgangspunktet da, men når ho først våkner er det lett for at ho blir værende i senga vår.

ORIGINAL: Nusse76

Tobias ligger hos meg.Gir flaske i sengen og må følge med på gulpinga hans..Kan jo ikke la han ligge klissvåt.

DU MÅ få han til å rape- derfor kommer gulping

Hvordan ligger bebisene i deres seng?? jeg er litt redd jeg eller mannen min skal snu oss ukontrollert  i søvne og skade bebisen[:(].. men siden igår fant mannen min en genial løsning, han la gutten på en pute og la han mellom oss og la han høyt enn det vi ligger  ,  Vi var på på shopping igår - og både jg å min mann var sliten og trøtt og sovnet i vår seng m bebisen i midten, trodde det aldri skulle funke ( var redd han skulle holde oss våken), men så at bebisen også hadde sovnet, (han tenkte vel sikkert at d ikke nytett å holde 2 gamlinger våken[8D][:D][:D][:D])Bebisen min og jeg sovnet igjen sammen idag på samme måte- hvordan gjør dere det??

hei nusse- jeg har ammepute, jeg må bruke den under matinga, veldig kjekt- r d samme som ammemadrass eller?

puten er sånn hestesko formet lissom-jeg legger den rundt magen min i sittende stilling så bebisen oppå den-

Amme madrass er en egen madrass til babyen med litt kanter på slik at han/hun kan ligge oppi den i senga sammen med dere, ikke det samme som ammepute nei, men veldig kjekt å ha det oxo[:D]

Sondre er verdens største kosegutt så når han våkner i senga si stortsett ved 4-tida så får han pupp og sover ved siden av meg, gjerne til 8-9.
Ser ikke noe problem i det, jeg hadde aldri fått lagt meg på han uansett,underbevisstheten jobber som en gal om natta[:D][:D]

Back
Topp