Nattmåltid

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
I natt våknet frøkna rundt 3 og var sulten. Pappaen var enda oppe fordi han ble sittende med noe jobbgreier, så sånn sett kunne jeg bare sovet videre istedenfor å stå opp og amme:p

Hun får jo kun mm ved siden av måltider og vann, og vi varierer på kvelden med grøt og velling.

Spørsmålet da er; kan pappaen evnt gi velling om hun våkner på natta, eller bør jeg gå til innkjøp av mme? Vann funker jo ikke siden hun er sulten. Han prøvde å gi henne vann i natt, men hun roet seg ikke før jeg stod opp så hun fikk mm og hun spiste masse :p
 
Har lest at de skal ha 1 maks 2 måltider med velling per dag og med det + grøt kan det kanskje bli litt mye? Men kjøp sånne ferdigpakker mme så slipper dere å kaste alt pulver om det ikke blir brukt ;)
 
Har lest at de skal ha 1 maks 2 måltider med velling per dag og med det + grøt kan det kanskje bli litt mye? Men kjøp sånne ferdigpakker mme så slipper dere å kaste alt pulver om det ikke blir brukt ;)
Hun får ikke noe mer enn det, men da skal jeg sjekke ut mmepakkene:) Har jo ikke sett på de i det hele tatt, så aner jo ikke hva som finnes:p
 
Hun får ikke noe mer enn det, men da skal jeg sjekke ut mmepakkene:) Har jo ikke sett på de i det hele tatt, så aner jo ikke hva som finnes:p
Man kan jo bare prøve seg fram ;) sikkert ikke krise, er vel kanskje at det blir for mye korn for magen? Vet om de som kun gir velling som drikke etter at de har sluttet å amme, så går nok :p
 
Back
Topp