Nattlys ved stelling og amming

FintFerdig

Betatt av forumet
Hvordan tenker dere å løse dette? Har dere kjøpt egen spesiell lampe til formålet?
På badet vårt er det flombelysning uten dimmenuligheter, så jeg føler jeg må gjøre noen tiltak til det skal skiftes bleie på nattestid på babyen når hun kommer i Januar....
 
Har en nattlampe fra ikea (ett sånn spøkelse for barn :p) som jeg kommer til å ha på soverommet, men trenger ikke noe til badet siden lyset der kan dimmes.. men vet at mange velger å ha det der også hvis det trengs :) med førstemann ble det både ett, to og tre bleieskift på hver ammerunde på natta, så greit med litt svakere lys da ja.. :)
 
Jeg har en liten nattlampe med veldig svakt lys i senga (går på batteri) og en på badet. Hadde ikke dette med første og angret veldig. Fikk aldri tid til å ordne det, så nå har jeg det klart fra start :)
 
Vi har to lysbrytere på badet, og ene styrer lyset på speilet, som er perfekt belysning når jeg går på do om natta nå opptil flere ganger, veldig behagelig:D På soverommet har vi dimmer som går veldig lavt ned i lysstyrke:D
 
Vi kjøpte noen oppladbare nattlys på IKEA, som jeg både kan ha på badet og på soverommet :) ser ut som pinnsvin :)
 
Back
Topp