Nattlige toalettbesøk

lillemy06

Forelsket i forumet
Blir gal snart. Noen netter er jeg oppe hver time. Og så kommer det kanskje bare noen dråper, men føles som jeg holder på å tisse på meg.
De gode nettene er jeg bare oppe 3-4 ganger.
Hvordan er det med dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Oppe i søvne mellom 1-4 ganger pr natt. Går i søvne Hehe, prøv å ikke drikke så mye før du legger deg.

Blir gal snart. Noen netter er jeg oppe hver time. Og så kommer det kanskje bare noen dråper, men føles som jeg holder på å tisse på meg.
De gode nettene er jeg bare oppe 3-4 ganger.
Hvordan er det med dere?

Samme her! Dessuten er vann (og sjokolademelk :-D) så godt for tiden, så det er vanskelig å drikke lite! Men i natt var jeg faktisk bare oppe 2 ganger, så innimellom får jeg litt hvile fra standarden :-)

Hmmm du har ikke uvi?

Veldig varierende her. Men det er veldig vanlig på slutten pga at babyen kryper lenger ned og dårlig plass i magen.

Jeg er oppe alt fra 3 til 8 ganger på en natt. Idag hadde jeg den dårlige natten der jeg var oppe totalt 8 ganger, helt forferdelig! Men jeg var også ekstra hoven i bena når jeg la meg. Nyrene jobber bedre når man ligger, derfor kan man føle at man må oftere på do når man sover eller hviler på sofaen. Og i tillegg så jobber nyrene på spreng for å bli kvitt det ekstra vannet man har i kroppen, og da flyr man ekstra på do også siden det er sånn nyrene kvitter seg med det :-)

Er oppe ca annenhver time, og jeg prøver å ikke drikke noe særlig på kvelden. Må nesten ikke på do på dagtid, men på natta er det fult kjør :p

Jeg er oppe alt fra 3 til 8 ganger på en natt. Idag hadde jeg den dårlige natten der jeg var oppe totalt 8 ganger, helt forferdelig! Men jeg var også ekstra hoven i bena når jeg la meg. Nyrene jobber bedre når man ligger, derfor kan man føle at man må oftere på do når man sover eller hviler på sofaen. Og i tillegg så jobber nyrene på spreng for å bli kvitt det ekstra vannet man har i kroppen, og da flyr man ekstra på do også siden det er sånn nyrene kvitter seg med det :-)

Hmm. Det der med hoven kropp og nyrer visste jeg ikke. Det gir meg jo svaret på at vekten har gått ned igjen pga at jeg har fått bort noe av vannet i kroppen. Noen dager er jo kroppen mer hoven enn andre.

Samme her også! I natt var jeg oppe hver time. Blir glad de nettene jeg greier å sover to-tre timer mellom hver gang.. Har vært sånn nesten hele svangerskapet og forrige svangerskap også. Utrolig irriterende, men går heldigvis over når babyen er ute og det er mer plass i magen til blæra, så trøster meg med det;)

Akkurat samme her! Enkelte ganger har jeg ikke engang sovnet igjen før jeg må opp på nytt :p Trøster meg med at det heldigvis bare er noen uker igjen nå! Så blir det vel opp å trave om natta for andre grunner, menmen;)

Jeg priser meg lykkelig over at jeg så og si aldri er oppe på natta, men det hender jeg må i 5-6 tiden om morgenen. Har ikke noe vann i kroppen heller da, så heldig sånn:)
kroppen min kommer til å få sjokk når jeg må opp å amme lillegull på nettene for å si det sånn :/ :p

Jeg priser meg lykkelig over at jeg så og si aldri er oppe på natta, men det hender jeg må i 5-6 tiden om morgenen. Har ikke noe vann i kroppen heller da, så heldig sånn:)
kroppen min kommer til å få sjokk når jeg må opp å amme lillegull på nettene for å si det sånn :/ :p

Heldig du er! :)

Back
Topp