Nattlampe

Lily2019

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Noen som har tips til en grei nattlampe som jeg kan bruke på soverommet under amming? Skal ha babyen i sprinkelseng ved siden av senga, så greit med et lys som ikke er så skarpt at jeg våkner ordentlig, men litt lys så jeg ser hva jeg driver med:happy:

Jeg brukte den blå fra Ikea, funka utmerket!
Fant ikke link nå, men den ser ut som en blanding mellom spøkelse og en mus ;)

Jeg hadde også batteridrevet fra Ikea forrige gang, men det var skikkelig rævva. Nå kommer jeg til å ha en glipe nederst på blendegardinen slik at det ikke er stummende mørkt på soverommet.

Har både oppladbart «pinnsvin» fra IKEA og Zazu PAM nattlampe :-) er nok mest fornøyd med Zazu, da jeg kan velge farge og lysstyrke på den :-) den er også søvntrener - så nå bruker vi den som søvntrener på eldstejenta. Så spørs om jeg ikke må kjøpe enda en som jeg/lillebror kan få ha som ammelampe :-)

Har kjøpt batteridrevet som en trykker på for å få lys til soverommet, festet den på veggen langs sengen og lyser greit! og en batteridrevet med bevegelsessensor på badet (for å slippe flombelysning da vi ikke har dimming).. har naturlig nok ikke begynt å bruke den på rommet enda, men den på badet fungerer supert!! Begge kjøpt på Clas ohlson

Mannen bare festet en dimmer den vanlige nattbord lampa mi, så sa kunne jeg dimme den helt ned til svakt lys.

På badet kjøpte han en liten batteridrevet lampe som skrur seg på ved bevegelse, med veldig svakt lys

Mannen bare festet en dimmer den vanlige nattbord lampa mi, så sa kunne jeg dimme den helt ned til svakt lys.

På badet kjøpte han en liten batteridrevet lampe som skrur seg på ved bevegelse, med veldig svakt lys
Hmm den var jaggu ikke dum:) da skal jeg sjekke om det finnes dimmbar pære som passer til den lampa jeg har. På badet har vi dimmer på lyset så er bare soverommet som er problemet:happy:

Back
Topp