Nattlampe

Meterem

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Jeg tenker det kan være lurt å ha en lampe som lyser akkurat nok til at man ser hva som skjer, og uten at den gir så mye lys at man våkner veldig til/forstyrrer de andre som er i rommet.

Er det noen som har tips om en slik lampe? :)
 
De batteridrevne lampene fra Sprell er supre! Tror de koster rundt 150 kr.
 
Vi har en nattbordslampe fra ikea som min mann monterte dimming på :)
 
De er dyre, men jeg har lamper fra mr.maria til begge mine en miffy og en isbjørn :) og de er virkelig verdt hver eneste krone! Har blitt til en av våre must haves.
Gutta er 4 og 6 og de lampene står på hele tiden :p hele natten, akkuratt litt lys. Var virkelig gull når man måtte inn til de om natten, men som sagt, de bruker de fortsatt da de ikke vil ha det helt mørkt. Ser ikke for meg at han eldste gir opp sin miffy når baby kommer :p

Og når noe blir så godt brukt så lenge, da syns jeg det er heller verdt pengene :)
Trygge lamper, de kan stå på, ikke noe brannfarlig, ikke blir de varme, ikke noe skummelt de kan putte fingen inni eller ødelegge. Våre har omtrent stått på 24/7 i flere år, ikke hatt noe problem :) samme pære er det og
 
Har hatt den spøkelseslampa fra IKEA og den har fungert fint her, men trengte ikke bruke den så lenge da :)
 
KID selger også nattlampe, 99kr :)
 
Takk for flere tips! Jeg skal sjekke det ut :) Greit å ha litt lys når baby gir lyd fra seg :)
 
Eg har faktisk brukt eit batteridrevent stearinlys :p Det gav meg akkurat nok lys til at eg ikkje blei blenda av å skru det på, men fortsatt greide å sjå litt kva som føregjekk.
 
Back
Topp