Nattlampe

Mozzarella

Elsker forumet
Noen som har erfaring med den her?
Må nesten ha et eller annet på rommet om natta når lillebror kommer til verden. Det vi har nå har altfor sterkt lys.
 
Aner ikke hvordan den er, men den var veldig søt!

Vi har bare sånne lys lenker overalt vi da.. har de som nattlys i trappa, på rommet til storebror, i stua og på soverommet. Kjøpt hvite baller og hvite stjerner til babyen. :)
 
Så søt den var :) eg har barbarapappa nattlampe, kommer til å bruke den, kjøpte den sist med tanke på amming :)
 
Noen som har erfaring med den her?
Må nesten ha et eller annet på rommet om natta når lillebror kommer til verden. Det vi har nå har altfor sterkt lys.
Har den på vesla sitt rom :) ligger og ser på den nå faktisk. Veldig grei å ha når man skal ja bare litt lys på rommet så det ikke er skummelt. Sikkert kjempelur å bruke ved amming. Kanskje jeg må låne den etterhvert. Vi har også satt den i gangen mellom soverommene noen ganger sånn at vesla skal finne veien inn til oss hvis hun våkner og vil finne oss. Den er veldig lett, så jeg har irritert meg over hvor lett den er å velte hvis man kommer borti ledningen, men ellers veldig fornøyd.
 
Tenkte å kjøpe denne, er du fornøyd?

Ja syns det e veldig praktisk at den er oppladbar så eg kan sitte den i sengen vår ved amming og så e d nok lys til at eg ser ka eg holde på med om det skulle være nødvendig å bytte bleie :) søsteren min syns kanskje det var litt for mye lys men eg syns den var helt topp då eg syns disse spøkelsene fra ikea var for svake lys i som ho var vandt med å bruke ;)
 
Noen som har erfaring med den her?
Må nesten ha et eller annet på rommet om natta når lillebror kommer til verden. Det vi har nå har altfor sterkt lys.

Den er kjempe bra har den lilla uglen til datteren min. Går akkurat å lese for henne i lyset, så det er svakt sånn sett. Men perfekt for nattamming og annet :) også har den bra funksjon med å skru seg på hvis hun roper osv :)
 
Og den er drøy på strøm. Fikk ikke helt ladingen til å funke (sikkert bare idioti fra min side) så jeg satte i batterier. Enda ikke byttet!!! (Må sikkert bytte nå snart siden jeg sa det :p )
Og reguleringen av lysstyrke og om du vil ha både ugle og ring til å lyse eller bare en av delene...
I love it :)
 
Har den på vesla sitt rom :) ligger og ser på den nå faktisk. Veldig grei å ha når man skal ja bare litt lys på rommet så det ikke er skummelt. Sikkert kjempelur å bruke ved amming. Kanskje jeg må låne den etterhvert. Vi har også satt den i gangen mellom soverommene noen ganger sånn at vesla skal finne veien inn til oss hvis hun våkner og vil finne oss. Den er veldig lett, så jeg har irritert meg over hvor lett den er å velte hvis man kommer borti ledningen, men ellers veldig fornøyd.

Var akkurat innom YouTube og så på hvordan den funker, høres ganske lettvint ut at den slår seg på selv når babyen begynner å skrike :) Går for den tror jeg!
 
Og den er drøy på strøm. Fikk ikke helt ladingen til å funke (sikkert bare idioti fra min side) så jeg satte i batterier. Enda ikke byttet!!! (Må sikkert bytte nå snart siden jeg sa det :p )
Og reguleringen av lysstyrke og om du vil ha både ugle og ring til å lyse eller bare en av delene...
I love it :)

Takk for tilbakemelding! Nå ble jeg enda mer sikker :D
 
Back
Topp