Nattlampe/søvntrener

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Kunne tenke meg en søvntrener kombinert med nattlampe, men ikke helt klart å finne ut om det finnes. Noen som vet?

eventuelt så får vi kjøpe nattlampe og søvntrener separat tror jeg:-) i så fall gjerne anbefal meg separate aperat:-)

ønsker meg gjerne erfaringer og anbefalinger.

Vår var nesten 4 då ho fekk den. Måtte forklare kva dei forskjellige fargene på lyset betydde, men det blei fort bedring hos oss. Hadde mye tidligere morgener før. Nå har ho mykje større forståelse av at ho ikkje får stå opp berre ho maser nok, det er ikkje morgon før sauen er grønn. Kan legge seg og sove igjen. Ikkje alltid ho får sove meir men berre det at ho prøver er enorme framskritt!

Denne er grønn på dagtid og rød på natta. Blir gult lys 30 min før grønt på morgenen. Kunne godt tenkt meg å ikkje ha den siste funksjonen, men det kan ein ikkje fjerne.

Vår var nesten 4 då ho fekk den. Måtte forklare kva dei forskjellige fargene på lyset betydde, men det blei fort bedring hos oss. Hadde mye tidligere morgener før. Nå har ho mykje større forståelse av at ho ikkje får stå opp berre ho maser nok, det er ikkje morgon før sauen er grønn. Kan legge seg og sove igjen. Ikkje alltid ho får sove meir men berre det at ho prøver er enorme framskritt!

Denne er grønn på dagtid og rød på natta. Blir gult lys 30 min før grønt på morgenen. Kunne godt tenkt meg å ikkje ha den siste funksjonen, men det kan ein ikkje fjerne.
Regelen her er at når det er rødt lys er det natt, då skal ho legge seg til å sove igjen. Når det er gult veit ho at det snart er morgon, men at det er lurt å prøve å sove meir likevel. Det gjekk ganske fort å forstå for ho, men alle er forskjellige.

Har denne til mine 3: https://www.mimmis.no/kidsleep-sovn...ck&utm_term=KidSleep+Svntrener,+Classic,+Hvit

Vært veldig fornøyd. Enkel å stille inn. Kan stille inn ulike klokkeslett for ulike dager (eks hverdag og helg).

Alle tre har skjønt den når de har vært rundt 1 år. Nr 1 brukte ca 3 dager på å forstå den, mens nr 2 og 3 har vært vandt til den fra de har vært 2-3 mnd, men forstod den først når de var rundt 1 år.

Har denne til mine 3: https://www.mimmis.no/kidsleep-sovntrener-classic-hvit?kk=a4c6361-177eac09296-337f4e&gclid=EAIaIQobChMI1o-xgNCN7wIVGCwYCh2qoQgFEAQYASABEgL7ZPD_BwE&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=KidSleep Svntrener, Classic, Hvit

Vært veldig fornøyd. Enkel å stille inn. Kan stille inn ulike klokkeslett for ulike dager (eks hverdag og helg).

Alle tre har skjønt den når de har vært rundt 1 år. Nr 1 brukte ca 3 dager på å forstå den, mens nr 2 og 3 har vært vandt til den fra de har vært 2-3 mnd, men forstod den først når de var rundt 1 år.

Hvilken type batteri er det i denne/hvordan lades den? (Fant ik noe om det på linken) :-)

Back
Topp