Nattlampe / ammelys

Drektig

Flørter med forumet
Har sånn smått begynt å tenke på nattlampe. Er det noen i gruppa som har gode erfaringer? Ønsker en enkel lampe som er veldig svak/har varmt lys. Helst ikke noe man må skru inn i vegger og tak. Trenger man i hele tatt lys?
 
Jeg har brukt philips wake up light - der er den ene knappen direkte på rødt lys som gjør at man ikke våkner så mye. Jeg har ikke nattbord bak meg lengre, så vurdere å bruke sånn enkel lampe jeg kan knipse på sengegavlen og ta i en rød lyspære. Det blir med stikkontakt da, med mindre jeg finner en liten sak som kan festes rundt sengegavlen som er batteri og som gir akkurat nok lys. Noe lys trenger du, men tidvis har jeg bare trykket på lyset på klokka mi.
 
Har sånn smått begynt å tenke på nattlampe. Er det noen i gruppa som har gode erfaringer? Ønsker en enkel lampe som er veldig svak/har varmt lys. Helst ikke noe man må skru inn i vegger og tak. Trenger man i hele tatt lys?
Trenger og trenger… i mars blir det lysere ute og det er ikke sikkert du har behov for det. Noen bruker også mobilen sin. Enten bare skjermen, eller lommelykta på den.

Jeg er dog veldig fornøyd med den jeg ønsket meg før første. Mannen fant en på Finn.no. Tror ikke den selges i Norge. Den er liten, holder lenge på batteriet, lett å manøvrere i mørket og kan dimmes til et veldig svakt lys. Tror jeg brukte den mindre med nr. 2. Men han er født i april, og vi hadde ikke gardiner på rommet på den tiden.

Når den er påslått, kan du snu den. Da skrur den seg av. Når du snur den tilbake, skur den seg på til den samme lysstyrken du hadde før du snudde den.
 

Vedlegg

  • IMG_6486.jpeg
    IMG_6486.jpeg
    214,6 KB · Visninger: 7
  • IMG_6485.jpeg
    IMG_6485.jpeg
    259,9 KB · Visninger: 7
Har sånn smått begynt å tenke på nattlampe. Er det noen i gruppa som har gode erfaringer? Ønsker en enkel lampe som er veldig svak/har varmt lys. Helst ikke noe man må skru inn i vegger og tak. Trenger man i hele tatt lys?
Har ikke kommet så langt selv, men har en venninne som sendte link til denne da hun hørte jeg var gravid, og mente det var et av de beste kjøpene hun hadde gjort.

Nevnte hun hadde brukt på sykehuset, hvor det var mye sterkt lys på barsel. Brukt til nattamming og nå som nattlys inne på rommet til minste.

 
Har ikke kommet så langt selv, men har en venninne som sendte link til denne da hun hørte jeg var gravid, og mente det var et av de beste kjøpene hun hadde gjort.

Nevnte hun hadde brukt på sykehuset, hvor det var mye sterkt lys på barsel. Brukt til nattamming og nå som nattlys inne på rommet til minste.

Det er denne jeg har linket til over her! Da selges den visst i norske nettbutikker. Jeg har hvert fall ikke sett noen lamper jeg kunne tenkt meg fremfor denne. Ingenting å utsette på den.
 
Har sånn smått begynt å tenke på nattlampe. Er det noen i gruppa som har gode erfaringer? Ønsker en enkel lampe som er veldig svak/har varmt lys. Helst ikke noe man må skru inn i vegger og tak. Trenger man i hele tatt lys?
Ville absolutt hatt noe form for lys da det skal sjekkes både bleie og mate :) vi har lystett gardin året rundt
 
KORNSNÖ fra IKEA er genial. Den lyser i 15 minutter før den skrur seg av. Kanskje ikke veldig svakt lys, men jeg la en klut over den når det ble for sterkt. Begge barna mine bruker den i senga til nattlys og leselys. Og den koster bare 69kr
 
Back
Topp