Nattinatt, jenter.,

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Da tar jeg kvelden;) Sove godt alle søte septemberjentene mine:):):)

Håper du fikk sove godt! :) Her ble det en litt rolpete natt, så vi er litt slitne alle mann i dag *gjespe*

Uff da, ville han ikke sove? Her sov vi ok i natt. Emmeth puppa store deler av natta, men vi sover begge videre selvom han spiser. Veldig glad for at han pupper mye, så jeg får økt produksjonen:) håper dere får sove godt i natt da;)

Han sov som en stein frem til klokka 04:30. Da tok jeg ham opp i senga mi for å gi ham mat, og han sovnet greit igjen etterpå i sengen sin, men så våknet han og gråt etter smokken sin omtrent hver halvtime etterpå, så det ble ikke så mye søvn på meg. Og ettersom det ser ut, så ble det ikke så mye søvn på han selv heller, for nå er han i gang med tredje luren på over halvtimen siden klokka ett i dag, og det er ikke vanlig her i huset, for å si det sånn :p Er mer 4-6 smålurer på 15-20 minutter fordelt utover dagen fra vi står opp rundt klokka 8-9 til han legger seg rundt klokka 21:30..

Håper han sover i natt;) Emmeth har nesten ikke sovet idag. Sovet en halvtime og nå våknet han igjen:confused: litt luft i magen virker det som!

Natti :)) Sova godt og kos dikka masse i morgon! :))

Back
Topp