Nattevandring...

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg er oppe hver eneste skapte natt MINST 4 ganger og tisser.. Samtidig tisser jeg en til to ganger i timen hele dagen! Er det noe som har det sånn? Kjenner jeg er helt øm i blæra.. :P
Er det lillegull som trykker der tro??

Anyone??

Jeg er nok ikke alltid oppe så mange ganger som fire... men stort sett iallefall to...

Jeg også flyr som en jojo[:@] Men varierer litt hvor mange ganger det blir om natta...Når jeg våkner om morgenen er det like før blæra sprenges[:D]
Tror ikke det er den lille som presser på blæra. Men at det er hormonene som har innvirkning på glatt muskulatur som vi har i blæra, dette gjør det vanskeligere for oss å ha "full blære"...syns jeg leste noe om dette[:D]

Veeeldig normalt i starten og i slutten av svangerskapet... Sist jekk eg slik hele svangerskapet. Fant ut at d sikkert va en meining m d og - kanskje bli forberedt til babyen kommer hehe[8D]

Jeg har aldri tenkt over hvor mange ganger det er, fordi jeg går sånn i halvsøvne[;)]

Men i natt var mannen oppe ganske lenge, og i morges sa han "ER du virkelig oppe så mange ganger i løpet av natten?" Jeg bare "Eh.. ja, sikkert.."

Hihi!

Likte teorien til _marie_ om at det skal forberede oss til babyen kommer[:D] Hihi!

ORIGINAL: WishMeLuck

Jeg er oppe hver eneste skapte natt MINST 4 ganger og tisser.. Samtidig tisser jeg en til to ganger i timen hele dagen! Er det noe som har det sånn? Kjenner jeg er helt øm i blæra.. :P
Er det lillegull som trykker der tro??

Anyone??

svir det når du tisser?
stor mengde?
"tørster" du etter at du har vært på do?

bare spør behøver ikke å svare...
hos meg har det stangert tisser ikke lengre om natten, (om du kan kalle klokken 6 om natten då så 1 gang)
og er ikke så ofte på do om dagen

Du er ikke alene...Er oppe flere ganger om natta pga unger og at jeg må på do...Når ungene våkner så går jeg på do, når jeg bare våkner så må jeg på do..

Men leste et sted at trykke blir lettet når livmoren kommer opp av bekkenet...Altså over skambeinet da...

ORIGINAL: *MaCa*

Du er ikke alene...Er oppe flere ganger om natta pga unger og at jeg må på do...Når ungene våkner så går jeg på do, når jeg bare våkner så må jeg på do..

Men leste et sted at trykke blir lettet når livmoren kommer opp av bekkenet...Altså over skambeinet da...

Gleder meg til livmoren fjerner seg fra skambein og blære asså! Får jo ikke sove omtrent. Snur meg rundt og da må jeg tisse[:D].

ORIGINAL: Chrisjanuarbaby

Jeg også flyr som en jojo[:@] Men varierer litt hvor mange ganger det blir om natta...Når jeg våkner om morgenen er det like før blæra sprenges[:D]
Tror ikke det er den lille som presser på blæra. Men at det er hormonene som har innvirkning på glatt muskulatur som vi har i blæra, dette gjør det vanskeligere for oss å ha "full blære"...syns jeg leste noe om dette[:D]

Sign [:)]

Jeg holder meg ofte, fordi jeg vil ikke vekke min lille sønn. Han sover ikke godt for tiden og han har selvfølgelig soverommet ved badet...

Så jeg har vondt og må fort på do om morningen. Men av og til går jeg på do om natten 2-4 ganger.

Back
Topp