Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på første nattevakt av 4 i dag!! Straks bare 3 igjen! Og har gått bra hele natta men nå stikker det og verker i magen, blei litt bekymra om det ikke er bra å være oppe når man vanligvis skal sove! :| årrhhh skal jeg fortsette å gå netter eller ikke?!? Kjenne på det selv?! Så vanskelig å bedømme!!
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Ta deg ein telefon til fastlegen din? Jeg synes det går bra for min egen del men tørr ikke garantere noe for deg!! Og det kan no være godt å bli litt beroliget av å få klarsignal av en lege =)
Hvis han ikke anbefaler det så nett gi beskjed så kan jeg og vurdere det på nytt
Prata med han før jeg gikk på natt, han mente jeg skulle prøve og hvis det gikk greit måtte jeg bare fortsette som vanlig, hvis jeg følte det ble tungt, vanskelig eller noe . Kunne jeg bare ringe for å få sykemelding!! Men har ikke lyst å bli sykemeldt før jeg MÅ!!! ;-)
Og du kan sikkert bare snakke med sjefen din om det at du ønsker å fjerne nettene. Trenger ikke noe fra fastlegen hvis du har en snill og forståelssfull sjef da
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så dumt med sånne sjefer! Det skjønner jeg. Jeg venter også på svar om fast stilling jeg har søkt på. De vet at jeg er gravid men sier det ikke skal bety noe. Krysser fingrene for fast jobb på oss begge! og håper nattevaktene går greit for degÅ hadde jeg bare hatt det!!! Har en ganske ubrukelige sjef, men det skulle nok godt seg til hvis jeg spurte! Men har søkt på en høyere stilling og fast, så vil gjerne ha svar på om det blir ny ansettelse før jeg sier noe på jobb!! ;-)
Jeg jobber også 3delt som sykepleier. Har vært gravid 3 ganger og har hver gang blitt flyttet fra nettene fra starten. Tror ikke arbeidsgiver er pålagt å gjøre det, men vi får det som en form for tilrettelegging. Etterhvert når det kommer mr og mer symptomer med kvalme og at man blir sliten er det veldig godt å slippe å jobbe natt
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Endte opp med å ikke gå på natt igjen, ble så dårlig på morgenen og igjen når jeg våknet i ettermiddag... Så må høre med sjefen i løpet av uka om hun kan gjøre det om til andre vakter!