Nattevakter i rugetiden?

Marihøna

Prøver på nr 2 siden nov/15
Assistert-jentene
Jeg jobber tredelt turnus som sykepleier og lurer på om jeg bør avstå fra nattevakter etter egget (forhåpentligvis) blir satt tilbake?

Jeg jobber ren nattvaktsstiling og jeg blir sykmeldt fram til testdato av fastlegen min.. Slitsomt for kroppen å jobbe natt så jeg unngår det i rugetiden :-)

Jeg har kun "gått på topp" og hatt 20% stilling i rugetiden. Vet ikke hvor du jobber, men jeg var så øm pluss at jeg jobber på en veldig fysisk tung avdeling..

Jeg har kun "gått på topp" og hatt 20% stilling i rugetiden. Vet ikke hvor du jobber, men jeg var så øm pluss at jeg jobber på en veldig fysisk tung avdeling..
Er du spl? Det er et høyt tempo hos oss, mye stress og ekstremt mye gåing, tidvis tunge løft.... Hadde håpet jeg slapp å fortelld noe til noen, men er ikke lett når en ikke sitter på kontor:(

Jeg er nattevakt på et sykehjem. Skal sette inn to egg imorgen hvis ikke noe endrer seg inatt var hos fastlege idag og er sykemeldt to uker frem. Vårt problem har ikke vært å få befruktede egg, men de vil ikke feste seg. Tenker det er riktig å prøve denne gangen. Lykke til:)

Jeg er nattevakt på et sykehjem. Skal sette inn to egg imorgen hvis ikke noe endrer seg inatt var hos fastlege idag og er sykemeldt to uker frem. Vårt problem har ikke vært å få befruktede egg, men de vil ikke feste seg. Tenker det er riktig å prøve denne gangen. Lykke til:)
Takk for svar:) snakket med fastlegen i stad og hun sykemelder meg fra nettene mine de to ukene jeg ruger:)

Back
Topp