Nattevakta blir ikke kjedelig..

Lena Levegg

Forumet er livet
.. når man setter seg til å for å lese skravletråden vår [8D] (må lage link til meg selv)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5627327&mpage=43&key=

Kom til side 43 så jeg har noen sider igjen denne helgen [:D]
Makan til syting fra meg assa!! Noen tar igjen litt etterhvert gudskjelov, haha.

Men ser at Bondekona har slettet seg.. [8|] why?? må spørre på facebook. Ser jo quotene hennes at
det er hun som svarer!

Og noen svar har vi fra ung og gravid 89 [8D] edderkoptrollet vårt.. hahaha!

Men nå må jeg komme meg hjem og legge meg, er digg å jobbe i helgene, for da slipper jeg å
styre med matpakker og kjøre i bhg. Nå kan jeg bare stupe i seng, inntil en varm gubbekropp!!! [:-]

Det er vanvittig mye god underholdning i skravletråden vår, du får klippe ut highlights til oss etterhvert som du finner dem!! [:D]

ORIGINAL: MiniSatan

Det er vanvittig mye god underholdning i skravletråden vår, du får klippe ut highlights til oss etterhvert som du finner dem!! [:D]

Ja nå har jeg tråden å legge de i.. haha[8D]

Jeg fant ikke BV før etter jeg hadde født, så jeg føler jeg har gått glipp av noe... Ikke har jeg møtt noen av dere heller.

Men jeg husker at jeg var en del på skravlisen er periode, det var vel mens lille sjefen enda var ganske umobil... [8D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5627327&mpage=62&key=

må klippe og lime inn denne her [8D]

Quote JB etter vi har møtt den lille jenta på Ikea;
Men ja takk - tar gjerne en så rolig og snill unge!!
Ellers får jeg sende ham til Lena for litt hundeskole-opplæring!! [;)]

Når kommer William JB?? hahaha

Hahaha.. nå må jeg bare ha ut litt [:'(] her [:D] 

vi er så sympatiske og snille mot hverandre at det er til å spy av.. hahahaha!!!
Men så hormonelle vi var i begynnelsen av desember var det nok lurt
å trå veldig varlig med hverandre [8D]

Jeje.. leser videre jeg! Gurimalla klokka er halv to, jeg føler jeg akkuratt kom inn døra her, og det
er 3 timer siden [:D] Kan ikke legge fra meg dette her heller!

Så jeg anbefaler dere ikke å begynne, hvis dere ikke har stoore fritidsproblemer [:-]

Quoter en synsk Mini [8D]

Du vet det Jordbæret, at denne fødselen som du nå står overfor, den kommer sannsynligvis til å være mye lettere enn den du hadde sist. Tommelfingerregel er jo at tiden halveres vet du, og dessuten så er du mye mer kjent med din egen kropp og klarer antakelig å jobbe mer med kroppen din, om du skjønner hva jeg mener.

Jeg merket i hvert fall enorm forskjell! Jeg skulle drøye litt hjemme for jeg hadde ikke lyst til å komme ned der med 1/2 cm åpning liksom, men det endte jo med at de ba meg om å komme (de hørte på pusten min og sånn vettu) og da jeg kom dit så var det faktisk 8 cm åpning, og han ble født en snau time etter at jeg hadde kommet inn. Pressrier i 8 minutter eller noe sånt. Det var en flott opplevelse, skal jeg si deg, og det tror jeg at du kommer til å få nå også!!!

Kan vel si at det ble riktig vel.. hehe[:-]

Denne er jo bare konge da.. hahaha [8D]

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5627327&mpage=100&key=

quote:

ORIGINAL: Ea og Leos mamma

Her var jeg også  jaa  [:D] 
Ja, skylder på  hvor blond jeg er jeg  

Ja, nå  koser jeg meg masse [:D] Far kom hjem med Ea og Leo for litt siden, og nå prøver de ut senga i stua for første gang [:D] Er så utrolig nydelige der de ligger,  holder rundt hverandre  

Neste mål på  denne tråden er vel 200  sider ? [;)]

Minisatan:

Næ så nydelige da, ligger og holder rundt hverandre..... Må være utrolig fint å ha tvillinger også altså! Er alt bra med deg da? Formen fin?

Neste mål for denne tråden må være 200 sider ja, det har du helt rett i!! [:D]

Åkæi, da er jeg back [8D] Bare å begynne å lese videre.. haha, gleder meg!

Kommer nok noen quoter etterhvert[:D]

Men Lena jeg kom til å tenke på noe, begynnte ikke du å printe ut tråden for oss når du jobbet på Metos? hehe Hvordan går det med det prosjektet? Kan ta det opp igjen, nå har du jo gotd tid om natten[:D]

ORIGINAL: Årolilja

Men Lena jeg kom til å tenke på noe, begynnte ikke du å printe ut tråden for oss når du jobbet på Metos? hehe Hvordan går det med det prosjektet? Kan ta det opp igjen, nå har du jo gotd tid om natten[:D]

Joo, det gjorde jeg, men tror du ikke jeg glemte å ta med meg den permen hjem når jeg sluttet du a`????

Lurer på om de har mora seg når de rydda gjennom permene i hylla mi, som liksom skulle være igjen [8D] [:D]

Fader da, i natt glemte jeg å kopiere siden jeg var på, så nå må jeg bla meg fram til romjula [8|]

Og Åro, dropp å les hvis du skal gjennomføre et eventuelt svangerskap til, hahaha!!  I natt leste jeg bra mye "syting".. [8D][:D]

Heldigvis glemmer man mye av det vonde og husker det gode! [:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

hahahaha
Han har jo fått seg ny tante, i tillegg til tvilling-søster-mor - så han er vel allerede igang med oppdragelsen?!
Han er vel ikke den vanskeligste! ...håper jeg da... hihi [:)]

Quoter en synsk Mini [8D]

Du vet det Jordbæret, at denne fødselen som du nå står overfor, den kommer sannsynligvis til å være mye lettere enn den du hadde sist. Tommelfingerregel er jo at tiden halveres vet du, og dessuten så er du mye mer kjent med din egen kropp og klarer antakelig å jobbe mer med kroppen din, om du skjønner hva jeg mener.

Jeg merket i hvert fall enorm forskjell! Jeg skulle drøye litt hjemme for jeg hadde ikke lyst til å komme ned der med 1/2 cm åpning liksom, men det endte jo med at de ba meg om å komme (de hørte på pusten min og sånn vettu) og da jeg kom dit så var det faktisk 8 cm åpning, og han ble født en snau time etter at jeg hadde kommet inn. Pressrier i 8 minutter eller noe sånt. Det var en flott opplevelse, skal jeg si deg, og det tror jeg at du kommer til å få nå også!!!

Kan vel si at det ble riktig vel.. hehe[:-]

HAHAHAHAHAHA
fy fader mini - du er jaggu meg synsk ja!!!!! [:D][:D][:D]

Det ble VELDIG mye kortere tid på fødselen!!! hihi

ORIGINAL: Søster Jordbæret

hahahaha
Han har jo fått seg ny tante, i tillegg til tvilling-søster-mor - så han er vel allerede igang med oppdragelsen?!

Han gikk et bra valpekurs, og er klar for å starte klasse 1 i lydighet!! Såååå flink er godgutten til Tante [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Søster Jordbæret

hahahaha

Han gikk et bra valpekurs, og er klar for å starte klasse 1 i lydighet!! Såååå flink er godgutten til Tante [:D][:D][:D]

Å så bra!!! Blå sløyfe det da eller?! hihi

Kose-gutten var tilbake her på søndag med god-ord og masssse klemmer!!!!! Det smelter jo et mamma-hjerte!!! Ihvertfall mitt!! [:D]

Nå begynner morroa.. hahahaha!!!

Quoter Åro:

Januarjentenes lengste skravletråd? - 03.01.2008 12:15:40   

showPicture("1/3/2008 12:15:40 PM",0,0,0,5627327,189)

Årolilja

titleAndStar(9063,0,false,false,"","")
Super medlem

Medlem siden: 25.02.2007
Jeg er fra: Follo
Status: ikke pålogget
Jeg ligger å ruger og lurer på om ungen kommer til å veie 6 eller 8 kilo den dagen i mars den bestemmer seg for å komme ut....

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5627327&mpage=203&key=

hahaha Prinsesse Egil kom til slutt da!!! Og heldigvis i god tid før mars!!! [:D]

Back
Topp