Nattevakt

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Noen som jobber netter?
Jeg jobbet det litt tidligere, men lenge siden nå. Fikk spørsmål om jeg kunne ta noe denne uka da de har en lindrende hjemmeboende som sykepleier må rykke ut til. Sa at jeg kunne evnt inatt og imorgen natt.

Blir kanskje noe lite søvn før vaktene, men ja :p
Hva jobber du med når du jobber natta? :)

Har kun tatt 2 nattevakter på min jobb(beordret) , men der er stortsett nettene veldig rolig. Så det kommer jo helt an på. Bofellessksp dette da.

Jeg er operasjonssykepleier. Jobber natt hver 4 helg. Vi jobber mye, men kan legge oss hvis det er stille. Skal jobbe netter så lenge jeg orker svangerskapet. Gjorde det forrige gang også, og ga meg rundt uke 26.

Jeg jobbet natt ca 8 år. Det er tøft,men og veldig praktisk. Kunne gjerne gjort det igjen, tror jeg. Men helge jobbing og turnus har jeg egentlig sagt ifra meg. Er barnepleier.

Jeg jobber som konferansesjef, men noen ganger jobber jeg visst litt natt også når det er høysesong :p feks når ungene har vært sjuke slik at jeg har vært hjemme på dagen, men uansett må få noe gjort.

Jeg jobber i bank, men de har policy om at du ikke kan jobbe natt når du er gravid.
jeg synes jo det er ganske kjipt å måtte bli flyttet til kveldsvakter da jeg taper mye penger på det ifb med svangerskapspenger.

Back
Topp