Nattevakt

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Reknar med det er fleire her som jobbar nattevakter?
Jobbar de dag/kveld/heil- vakter i tillegg? Eller kun natt?
Korleis synst de at det går?

Jeg jobber bare nattevakter. Merker det er mye tyngre nå for tiden. Sover dårlig både nettene jeg har fri, og på dager etter nattevakter.
Teller ned vakter frem til permisjon nå

Jeg jobber bare nattevakter. Merker det er mye tyngre nå for tiden. Sover dårlig både nettene jeg har fri, og på dager etter nattevakter.
Teller ned vakter frem til permisjon nå
Har du stor stilling i tillegg?
Trur su at du jobbar fullt ut til permisjon?

Har du stor stilling i tillegg?
Trur su at du jobbar fullt ut til permisjon?
Jobber vanligvis 100 prosent på natt, men akkurat nå går jeg bare 60 prosent grunnet manglende tilrettelegging. Satser på å gå det frem til permisjonen starter... Så lenge jeg får sove! Hva tenker du CT90?

Jobber vanligvis 100 prosent på natt, men akkurat nå går jeg bare 60 prosent grunnet manglende tilrettelegging. Satser på å gå det frem til permisjonen starter... Så lenge jeg får sove! Hva tenker du CT90?
Oki :)

Har langvakter, so litt usikker på kor stor stilling som er natt. Har 5 13t dagseinvakter og 10 11t nattvevakter på 6 veker, og det utgjer 82%.
Nattebaktene blir jobba intensivt so har 5 stk på 1 veke x 2.
Har ein del kynnarar på kbeld/natt, litt meir vondt enn vanleg i bekkenet etterpå, ellers pleie det gå bra. Kun litt hardt dei helgene gubben er på jobb (lastebilsjåfør) og eg er aleine heime. Då får ein liksom ikkje henta seg innatt. Satsa på å gå den siste delen og, men om formen blir verre so kutta eg nattevaktene først[emoji106]

Jeg jobbet nattevakter før, men er så innmari kveldstrøtt, fikk tilrettelagt at jeg gikk dag/kveld turnus isteden! [emoji85]

Back
Topp