Nattevakt

KH84

Elsker forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det noen som jobber nattevakt som har fått tilrettelegging? Jeg er helt på felgen av å jobbe natt. Og beholder dere tilleggene om dere flyttes på dag?

Jeg er 100% sykemeldt akkurat nå og håper at energien min kommer tilbake når kvalmen også gir seg sånn at det går bra å jobbe netter. Jeg liker godt å jobbe natt for da er det rolig.

Forrige svangerskap var jeg i super form og jobbet 100% i tredelt turnus frem til en uke før jeg skulle ut i permisjon. Da kasta jeg inn håndkle og ble sykemeldt. Virker ikke som jeg er i like god form denne gangen[emoji38] Så hvis det blir behov for det vil jeg be om tilrettelegging. Jeg tror ikke man får tilleggene, men er usikker[emoji848]

Jeg snakket med sjefen nå. Er blitt flyttet til dag/kveld :) man skal ikke tape økonomisk på tilrettelegging så tilleggene får man fikk jeg bekreftet nå:)

Jeg jobber tredelt, men er for tiden 100% sykemeldt, men håper å klare å jobbe netter etterhvert igjen

Du skal ikkje tape på tilrettelegging! [emoji6]
Så om du blir flytta over til dag/kveld skal du beholde t-trinna dine!

Jeg snakket med sjefen nå. Er blitt flyttet til dag/kveld :) man skal ikke tape økonomisk på tilrettelegging så tilleggene får man fikk jeg bekreftet nå:)

Så bra at man ikke mister tilleggene. Når jeg tenker meg om får man jo utbetalt for alle helligdager og tillegg som faller i turnus når man har permisjon, så det skulle vel bare mangle at man beholder tilleggene sine ved tilrettelegging også.

Har mye og si! Jeg har ca 100 kr ekstra i timen på natt kontra dag. Så blir jo endel penger!

Back
Topp