lille gull på veg....
Betatt av forumet
No har jeg nettopp komt på nattevakt... Lurer på hvordan det skal gå i natt, har ikke fått kvil før jeg reiste... Men er det ikke noe med at man kan bli sykemeld i fra nattevakt når man er gravid ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle visst ha gått inn her før i kveld, har også vært på nattevakt, ferdig om 45 min :-) Ei jeg jobber med gikk 60% på natt og ho fikk kontorjobb istedet for da ho ikke fikk sove etter nattevakt. Nå var ho litt lengre på vei, men det har vel ingen betydning!MissFine skrev:
Det heter seg på pent at man har krav på tilrettelegging når man er gravid. Men det betyr også at du må fortelle at du er det. Å ha møte med sjefen din for å unngå nattevakte. Legen din kan gradert sykemelde deg, aktiv sykemelde deg el gi deg %vis sykemelding..:)AudiMamma skrev:
Har det ikkje noko å sei kor langt ein er på veg? Eg har ei venninne som jobber i ambulanse, ho er 16 veker på veg. Jobbar ein del døgnvakter, og da blir det ikkje mykje kvil..lykkeliten123 skrev:
Ho har ikkje fått noko tilrettelagt, sjukmelding eller noko. Jordmora sa til ho at det ikkje var før seinare i svangerskapet at ein måtte slutte med nattevakt..