Nattevåken

mille91

Betatt av forumet
Flere som sliter med dårlig søvn og mye nattevåk? :singing:
Her er det helt grusomt til tider.. er det ikke toalett besøk så er det halsbrann, kvalme, sult eller vondter I kroppen av å snu seg X antall ganger:(
Føler det er helt håpløst nå:( I tillegg kan jeg på en måte ikke ta igjen søvnen ved å sove lengre om morgenen heller pga en 13 mnd gammel jente I hus som vil noe annet:wtf: bebis I magen er veldig flink til å holde meg våken eller vekke meg også. . Mye fart pm natta.. Prøver I tillegg å ikke sove mer enn maks en time eventuelt om dagen om jeg absolutt må, sånn at nattesøvnen ikke skal bli forstyrret. Aaah hater å ha det sånn her.. :( måtte bare blåse ut litt. Håper det snart skjer noe her og det blir fart på ting.

Ja, jeg våkner mye og kan slite med å sovne igjen. Jeg sover på dagtid, frøkna mi går i bhg. Tydelig at jeg trenger den ekstra søvnen, for det ødelegger ikke nattesøvnen at jeg sover to- tre timer på formiddagen. Det er ofte de timene jeg sover best. Blir godt å få tilbake kroppen ♥

Hadde det slik forrige svangerskap, utrolig slitsomt. Denne gangen sover jeg nesten hele natta gjennom. Kanskje en tur på do, og da haster det. Men synes du skal sove litt mer på dagen. Kroppen din trenger nok det nå en periode. Til og med jeg sover mer enn en time på dagen :-p

Ja, jeg våkner mye og kan slite med å sovne igjen. Jeg sover på dagtid, frøkna mi går i bhg. Tydelig at jeg trenger den ekstra søvnen, for det ødelegger ikke nattesøvnen at jeg sover to- tre timer på formiddagen. Det er ofte de timene jeg sover best. Blir godt å få tilbake kroppen ♥
Kan være det ikke ødelegger nattesøvnen men at jeg innbiller meg det.. at jeg uansett våkner uavhengig av om jeg sover mer på dagen eller ikke. Jeg også sover best når jeg sover på dagen, eller de siste timene på natten før jeg må opp med lille berta. Typisk.. :-p

Hadde det slik forrige svangerskap, utrolig slitsomt. Denne gangen sover jeg nesten hele natta gjennom. Kanskje en tur på do, og da haster det. Men synes du skal sove litt mer på dagen. Kroppen din trenger nok det nå en periode. Til og med jeg sover mer enn en time på dagen :p
Ja jeg kjenner jo at jeg fint kan sove lenger enn den timen, siden jeg setter på vekkerklokka for å stå opp:-p da hadde jeg kanskje holdt ut litt lenger på kvelden også. Her legger jeg meg som regel innen kl ni hver dag, kl ti er sent, liksom:-p det får jeg til som regel kun en dag I helgen..

Noen flere her som foresten kjenner baby veldig godt når dere holder på med ting? Tenker da på sånn at det gjør litt vondt. . Jeg har hatt sånn merkelig greie at når jeg hoster eller bøyer meg eller går på do på nr 2 for eksempel, så Gjør det vondt et spesielt sted på magen, og det er akkurat der baby har rumpa/ryggen vendt mot. Kjenner liksom kroppen til baby veldig godt og merker at det er derfor det gjør litt vondt om jeg Gjør typ trykke/anstrengels bevegelser.. det er vel ikke noe dårlig for bebis det??:-/ kan bare ikke huske at jeg hadde det sånn sist..

Back
Topp