Nattevåk..

~tyren~

Elsker forumet
Hvordan er det med nattesøvn med dere?Her sover jenta mi veldig godt på kveldstid,men så våkner hun til i elve tiden å da er hun våken til ett halv to tiden,men da sover hun til ca seks-sju tiden på morgenen!Ganske slitsomt at hun er våken så seint,men det er vell en periode det da!![:)]Gleder meg litt til vi får litt rutiner på søvnen!![:D]

jeg står opp her 3time for å mate hun, men hun sover gjennom de timene og sover hele dagen ellers..sku ønske hun var våken litt jeg da..[:D]

Min lille Sondre har begynt å sove mer og mer. Pleier å duppe av når jeg ammer han også. Så når han våkner om natta er det bare å amme han, gi han masse kos og synge for han, så sover han godt igjen!

Må innrømme at han får sove sammen med meg etter at han våkner og er sulten [:D] Praktisk å amme i sengen om natta synes jeg. Og de sa på sykehuset at nå er det ikke tiden for at babyen skal ligge alene i sengen sin og gråte etc. Nå skal han få masse kjærlighet og kos! Eneste en skal passe på når han ligger sammen med meg er at han har sin egen dyne. Dette for at han ikke skal bli overoppvarmet. Så den første tiden skal han få lov til å sove sammen med meg fra han våkner og vil ha mat om natta

Jeg også må opp sånn ca hver tredje time for å amme.. litt slitsomt, men det går bra!![:)] Prøver å ikke "vekke" han for mye om natta, slik at han sovner fort igjen, men det varierer.. av og til må jeg gå rundt og bysse på han i en time etter mat før han sovner!![8D][:)] 
Om morgenen får han lov til å ligge i senga vår, da storkoser han seg..hehe, han er så skjønn!![:)][:)]

Når Matilde har fått mat, sovner hun so regel igjen ganske med engang. hvis jeg får henne til å spise godt, sover hun i 4-5 timer. Hun spiser jo ikke likevel, hvis hun sover. Å vekke henne er jo nesten umulig. Men hun spiser godt, så det gjør ikke noe om det blir så skjelden på natta. Går alt mellom 3 og 5 timer mellom hvert måltid[:)]
Ååååå som jeg elsker den lille engelen min[:)]

Det varierer litt her i huset... Men gullet mitt sliter med vond mage, så våkeperiodene kan bli ganske lange. Men vi kommer oss vel gjennom det tenker eg. Har avansert til å sove i sengen fremfor sofaen, og det er jo et positivt tegn[:D] 

Back
Topp