Nattesvetten som kom tilbake

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
De første ukene etter fødsel svettet jeg som en gris (helt normalt)
Nå har jeg fått mensen tilbake for lenge siden, men nattesvetten har plutselig kommet tilbake[emoji848] Begynte ca samtidig som jeg startet på cerazette igjen.. men kan ikke finne det som en bivirkning av den. Har kuttet ned på godteri, og godt ned i vekt samtidig som svetten startet.

Noen erfaringer?

Inatt svettet jeg som en gris jeg og! Kunne vridd opp dyna, men var for trøtt. Begynte å lure på om jeg hadde en alvorlig infeksjon :p blir spennede å se inatt, har ikke svettet like mye denne gangen som sist..

Inatt svettet jeg som en gris jeg og! Kunne vridd opp dyna, men var for trøtt. Begynte å lure på om jeg hadde en alvorlig infeksjon :p blir spennede å se inatt, har ikke svettet like mye denne gangen som sist..

Er ganske slitsomt[emoji28] Må opp hver natt å legge meg på håndkle og bytte pute.. Begynt på ppiller? Lurer på om det kan være hormonelt[emoji848]

Kun den ene natten, kan virke som om det var noe rusk i immunsystemet :p

Jeg har faktisk også hatt det av og på etter jeg begynte på cerazette for 4 mnd siden.. ikke så heftig som like etter fødsel, men kliss våt under puppene og armene :O

Jeg har faktisk også hatt det av og på etter jeg begynte på cerazette for 4 mnd siden.. ikke så heftig som like etter fødsel, men kliss våt under puppene og armene :O

Her er det opp med laken og bytte dyne og putetrekk, iskaldt[emoji20] Men godt å høre det ikke bare er meg, håper det går seg til.

Kanskje lurt å sjekke stoffskiftet ditt om du har hatt vektnedgang å da? Nattesvette og vektnedgang kan vær tegn på enten høyt/lavt

Kanskje lurt å sjekke stoffskiftet ditt om du har hatt vektnedgang å da? Nattesvette og vektnedgang kan vær tegn på enten høyt/lavt

Ja har vurdert det, ville gi det litt tid etter ppille start for å se om det gav seg[emoji28]

Back
Topp