Nattesøvnen

Vakle

Elsker forumet
De siste dagene har hun i magen ligget med hodet oppover og det har resultert i uendelig mange oppvåkninger om natten. Jeg prøver å drikke lite nok før leggetid, men det er ganske håpløst likevel. I natt 'sov' jeg mellom halv ett og kvart på ni, og jeg talte seks ganger på toalettet. Hun ligger mest andre veien og da er jeg ikke så plaget (1-2 ganger). Det går jo ganske utover dagsformen, men det er kanskje ingenting å gjøre med det?

jeg må 1 gang på do, åg så våkner jeg hver gang jeg har liggi for lenge i samme stilling og hver gang jeg rører på meg.. av og til feller jeg noen tårer og vil at sambo skal hjelpe meg å snu meg[8|] dårlig med nattesøvn.. og d blir ikke bedre!

nattesøvn?!! - hva er det??[&:]

Jeg sover som en stein jeg, våkner ikke i det hele tatt, må ikke opp på do heller, og enda godt er det, for det blir nok av våken netter når lillegutt kommer [:)]

Tja sliter med insomnia og mareritt, men blir to doturer per natt fast. Og en tur inn til David, er som regel noen suttesituasjoner.. Også er mannen flink å vekke meg fordi han vil kose i søvne da.. stakkars, det blir lite på han nå når bekkenløsningen hindrer meg [;)]
Legger meg aldri tidligere enn 11, og er oppe ca. klokken sju hver morgen men er i overasskende god form i løpet av dagen [:)]

ORIGINAL: TITTIN72

nattesøvn?!! - hva er det??[&:]

slenger meg med på denne... Prøver å tenke at da er jeg godt vant til frøkna ankommer verden! Merker at det terer litt på, men allikevel usedvanlig opplagt med så lite søvn..[:)]

Hehe her har det blitt et og et halvt år uten en hel natt med fullstendig nattesøvn.. men blir liksom aldri vant til det..[8D] 

Uff, jeg er så forferdelig tørst om natten, drikker som regel en liten vann i løpet av natten, så det blir ufattelig mange do besøk. Min egen skyld, men må bare ha iskaldt vann om natten. I tillegg våkner jeg stadig av de vonde sparkene opp i ribbeina (Hun ligger med hodet ned, og har gjort det i mange uker nå, så hun kommer nok til å bli liggende den veien.) Det gjør så utrolig vondt, er helt øm. Men er heldigvis ikke i jobb så er ikke noe problem!

Je våkner en del ganger om natten, og ligger våken en stund etter det.. Men så er jeg en mester til åsovne igjen etter noen timer på morran da, så får nok den søvnen jeg trenger tror jeg!

Sover som en stein jeg også, og det tror jeg lillefrøkna også gjør!! Kjenner hvertfall ikke noe særlig spark om natten som jeg vet om hvertfall. De siste ukene har jeg begynt med doturene igjen, så blir 1-2ganger i halvsøvne på toalettet,men sovner heldigvis fort igjen![:D]

litt opp og ned.. Nå i helga har det vært lite søvn, da Marcus har fått sove hos oss, siden svigermor har lånt sengen hans i helgen. Og har jeg ikke våknet for at han har vridd seg, så har jeg våknet for at jeg har måtte gå på do.. [:'(]
(Marcus sover vanvittig urolig og kan faktisk bruke en 180X200 seng alene. [8|]Så han investerte vi en ny seng til i høst 120X200, først da fikk vi senga vår for oss selv en hel natt..[8|][8|])

Back
Topp