Nattesøvnen

September16baby

Flørter med forumet
Er i uke 38+4 og de siste dagene sover jeg ekstra dårllg ligger våken veldig sent pga mye tanker om når babyen kommer , både gleder meg og gruer meg samtidig. I tillegg stå opp for å tisse hele tiden . Klarer dere sovne godt om nettene ?
P.S snart 1 september !! :-P

Jeg sover ikke veldig godt om nettene selv, tenker også MYE på fødsel og hva man skal kjenne etter + at jeg også er mye oppe og tisser. Tror det er veldig vanlig, men alikevel føler jeg meg alltid ganske opplagt når jeg våkner på morgen, men må stort sett alltid ha den hvilen sånn midt på dagen da :p :)

Sover som en stein! Sover nok 10-12 timer hver natt, avbrutt av en tissepause.. om dette er kroppens måte å forberede meg til barseltid, så må jeg få en liten med ekstremt godt sovehjerte;)

Er i uke 38+4 og de siste dagene sover jeg ekstra dårllg ligger våken veldig sent pga mye tanker om når babyen kommer , både gleder meg og gruer meg samtidig. I tillegg stå opp for å tisse hele tiden . Klarer dere sovne godt om nettene ?
P.S snart 1 september !! :-P

Samma her :P

Sover dårlig selv! Føler meg som en hval når jeg skal snu meg. I natt våknet jeg av at jentungen hadde mareritt og jeg slet med å sovne igjen. Men tror jeg får ca 7-8 timer søvn hver natt og det er nok for meg. Bare .. litt dårlig kvalitet på søvnen.

Hehe, jeg har sovet skikkelig usammenhengende og dårlig de siste 2-3 ukene! Nå er jeg bare glad for at jeg endelig er i permisjon, så jeg slipper å gå på jobb etter alt for lite søvn :-) Jeg har til og med begynt med nattmat rundt 4-tiden i det siste, sover jo så lite at jeg blir sulten!

Her har det vel blitt maks 3-4 timers søvn i snitt de siste ukene og ikke noe særlig på dagen heller, men nå de siste par dagene har jeg faktisk sovet mye mer, både på dagtid og nattetid........

Sover vel greit om natten, men er oppe 1-3 ganger etter 12 for å gå på do.. Viss ingenting skjer på dagen så sover jeg når jentene har dratt på skole. Så sover jeg en dubb før jentene skal legge seg. Så sover jeg kanskje litt til tidlig på kvelden:p konstant trøtt og sliten med andre ord!

Sover veldig lett å drømmer mye så er ikke så uthvilt nei. Og må opp og tisse en gang om natta :p så vi tar gjerne middagsdupp ja:D

Har hatt elendig søvn i flete uker nå. Kan sovne,våkne etter en time og da er heg våken til langt utpå natt. Sovner gjerne rundt 5.00 og står opp 10. Mye er åå grunn av carpal tunnel syndrom i hånda... mye vondt :(

Jeg sover godt om natta, er som regel oppe en gang på do. Men jeg er nødt til å stå opp mye tidligere enn jeg vil (mellom 6 og 8) fordi jeg får kjempevondt i hoftene og bekkenet av å ligge i ro så lenge. Er forsåvidt grei forberedelse til Fnugg kommer ;)

De første timene om natten sover jeg godt, men så må jeg på do og så kjenner jeg smertene i hoftene. Resten av natta klarer jeg ikke ligge lenge på en side før jeg må hive magen rundt for å variere hvilken hofte som blir belastet :S Har i det siste klart å sove meg en blund midt på dagen, og det er godt da.

Back
Topp