Nattesøvnen

Nimas

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hvordan står det til med nattesøvnen damer.. Fra å ha ett enormt søvnbehov og kunne lett sove 12-13 timer i strekk har jeg gått fra å ha ett stort søvnbehov til å sove svært dårlig om natten.

Sist hadde jeg det på samme vis og det gjorde ikke så mye for jeg kunne legge meg på ettermiddag, men nå med 2,5 åring og samboer som jobber mye kveld er ikke det ett alternativ. Jeg er oppe å tisser ca 3 ganger hver natt, problemet er at jeg sliter med bekkenløsning og sjelden sovner til igjen.

Hvordan går det med dere, sover dere greit ?

Jeg sover dårlig og kan i likhet med deg godt sove 12-13 timer i strekk :-/

Var trøtt sist også, men mener det var på et senere tidspunkt i svangerskapet (er 26+2 i dag).

Får bare prøve å spise sunt, få frisk luft og slappe av så mye jeg kan :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er ikke så voldsomt trøtt, men sover veldig dårlig om nettene. Ryggen er vond uansett hvordan jeg ligger, så våkner hver 1-2 time..

Sent from my iPad using BV Forum

Dårlig :(

Sent from my iPhone

Våkner som regel minst én gang i løpet av natten for å gå på do. Pleier å være 2 ganger. Noen ganger sliter jeg med å sovne igjen. Og så våkner jeg grytidlig. Spesielt i helgene når jeg har mulighet til å sove lenge. :P Det blir bare tidligere og tidligere i helgene. Men skal jeg på jobb, ja da er jeg stuptrøtt når klokka ringer. ;) Men nå f.eks er jeg lys våken. :P

Sover dårlig. Sliter med å finne en god stilling å ligge i. Våkner flere ganger, må på do, rare drømmer og jeg begynner å få vondt i bekkenet. Er konstant trøtt også, føler meg som en zombie

Sent from my iPhone using BV Forum

Sover ikke så godt nei.. Ikke lenge siden jeg kunne skryte på meg at jeg sov igjennom hele natten, men i natt våkna jeg halv 5, å har ikke fått så mye søvn etter det.. Håper ikke det blir sånn de siste tre mnd, da kommer jeg til å bli gaaal :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sover stort sett godt! Gjerne 12t om natta, og fort et par timer på dag/ettermiddag.. Hehe.. Men jeg snur meg nok mye rundt, så kjenner jeg er litt sliten i rygg og lyske på morran :/

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg bruker lang tid på å sovne og våkner altfor tidlig.. I tillegg til at jeg våkner om natta.. Føler det er tilsynelatende uten grunn at jeg sover dårlig.. Ikke vondt noe sted eller noe sånt. For ingenting som plager meg.. Bortsett fra de gangene jeg våkner med kramper i leggen da..

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Dere som sover dårlig, velger dere å sove på dagtid/kveldstid når dere har sovet dårlig? Jeg jobber 100% så må alltid opp kl 7 og er ikke hjemme og ferdig med middagsspising før rundt halv 6, 6.. Har foreløpig ikke prøvd å sove etter middag siden jeg har vært ređd det vil forsterke problemet med å sove om natta.. Hva gjør dere?

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Jeg sover greit når jeg først sover. Men bruker en god stund på å sovne (sovner rundt 01.30-02.00) og våkner rundt 04-05 av at jeg må på do. Og da er sovner jeg som regel ikke ordentlig igjen før sambo og frøkna drar sånn i 07.30 tida. Da kan jeg heldigvis sove noen timer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sover dårlig og innmari lett for tiden! Men ørepropper gjør det litt enklere, i hvert fall. Vesla har lagt seg til vanen med å sove til åtte de siste dagene, det hjelper veldig! :p

Har ikke problemer enda, men husker jeg slet sist gang.. Fikk en rutine på å drikke slik sove-te jeg kjøpte på helsekosten før jeg gikk i badekaret hver kveld.. Ble veldig avslappet og god av det.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp