Nattesøvn..

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
Hvordan er deres nattesøvn?
Jeg har pleid å legge meg med Synne i 11 tiden og da har hun sovet helt til 7-8, fått litt mat og sovet videre til 10 tiden..
Nå tenkte jeg at jeg skal prøve å få mer kveld og da vil jeg legge meg med henne et kvarters tid tidligere hver kveld og heller stå opp tidligere.
I går kveld la jeg meg med henne halv 10 og da sov hun til 6, fikk litt mat og sov videre til 8..
Synes hun er kjempesnill og føler meg heldig som slipper å være våken på nettene.
Eneste problemet mitt er at jeg til tider sover alt for mye selv og for jeg sovner sammen med henne og når hun våkner om morgenen har jeg sovet alt for lenge og da er hele dagen ødelagt, men men det er nå noe jeg kan gjøre noe med da...

Legger henne ca 19.30 så sover hun til neste morgen ca 07.00,noen ganger er hun våken i 04.00 tia.

jonas legger seg i halv ti tiden som regel, da sover han til 3tiden, så får han pupp og sover igjen til 6-7 tiden... noen ganger sover han videre til 10 eller så vil han stå opp så tidlig..

Thea sovner ca.kl. 23 og sover da til 06, får mat og sover et par timer til. Så jeg legger meg rett etter henne!

Vegar legger seg som regel klokka 22, litt før om han kjempetrøtt, da sover han til halv åtte åtte på morgenen, deilig[;)]

Vi legger Heike i 9- halv 10 tia, da sover han til alt fra fem til seks, får litt mat og sover til i 8-tia. Er kjempe greit!! Litt godt at han ikke skal ha mat hver tredje time på natta lenger. Jeg sitter ofte oppe ei god stund utover kveldene etter at han er lagt[:D].

det er forskjeli når vi legger elise mn hun spiser som regel i 12 tiden så i 3-4 tiden og i 6-7 tiden og så i 10 tiden 

I natt hadde vi skikkelig luksus! Eskil sov fra 20.15 til 07.00 uten å våkne!! Så i natt hadde jeg 8 timer søvn i strekk Hadde ikke blitt lei meg hvis han fortsette med dette[:D] Men skal si det var puppespreng når jeg våkna...hehe..[:D]

Vi har det ikke helt likt ihvertfall hele gjengen.

Lene sovner mellom 20-22, sover da til 2-4, mat, deretter sover hun ca til 6, mat, så 7-8, mat, 9-10, mat.... osv osv. Noen ganger sover hun til kl 12-1230 (Skifter da selvfølgelig bleie på morgenen, så hun er ren og tørr)

Idag har vi kjørt ca 3 timer og hun sov fra jeg satte henne i bilen og til vi kom hjem.. Bil = sovemedisin 

Back
Topp