Nattesøvn

Lykkeligx1000

Flørter med forumet
Flere som sliter med nattesøvn? Sovner raskt når jeg legger meg, men våkner lys våken rundt 2, og kan ligge opp mot fire timer før jeg sovner igjen. Var likt i forrige svangerskap, men da startet det noe tidligere enn nå som det startet i uke 20.

Flere som sliter med nattesøvn? Sovner raskt når jeg legger meg, men våkner lys våken rundt 2, og kan ligge opp mot fire timer før jeg sovner igjen. Var likt i forrige svangerskap, men da startet det noe tidligere enn nå som det startet i uke 20.
Sover greit. Det som er nytt er at når jeg først har våknet sliter jeg med å sovne igjen. Å våkner mange ganger ila natten. I natt våknet jeg feks klokken 05.00. Som regel ville jeg ha sovnet igjen med en gang. Men vurderte nesten å bare stå opp, da det ikke kjentes ut som at jeg skulle få sove igjen.. For en som ikke er vant til å «plages» med søvn, så er det svært irriterende :laughing002

Jaaa, sist gang ble jeg liggende sånn «klokka ringer om x timer» i hverdagen. Mange sa «bare vent til baby er her», men må ærlig si søvnen ble 1000 ganger bedre, da jeg sov når han sov☺️
Vurderte selv å stå opp kl 4 i dag når jeg var på do

Jaaa, sist gang ble jeg liggende sånn «klokka ringer om x timer» i hverdagen. Mange sa «bare vent til baby er her», men må ærlig si søvnen ble 1000 ganger bedre, da jeg sov når han sov☺️
Vurderte selv å stå opp kl 4 i dag når jeg var på do
Skal ikke være lett. Vi får bare krysse fingrene for at det ikke blir værre :p

Ja, sover veldig lett og sliter med at jeg er veldig sliten pga det. Våkner ofte i 4-5 tida. Irriterende nå når 2,5-åringen endelig stort sett sover til 6/7! :confused:

Følte meg litt truffet her i dsg. Våknet 05.15 i dag tidlig og fikk ikke sove igjen så startet dagen. Nå får jeg ikke sove og klokken er 00.25

Sover utrolig lett. Men sovner raskt igjen når jeg våkner.

Flere som drømmer masse rart? Har masse mareritt:bored: Drømte at mannen var i ulykke, en annen natt drømte jeg at en dame skulle knivstikke meg i gravidmagen. Ubehagelig:dead:

Back
Topp