Nattesøvn

Må bare opplyse om at i kveld gikk det ikke så bra. Han sovnet først 1850 og våknet etter 45 minutter, og det har nå gått 3 timer før han ville sove igjen. Kan ikke huske at han har vært så lenge våken i et strekk noensinne! :p sååå det går ikke bare lett her heller... Men som sagt, min opptimisme sier i hodet mitt at i morgen går det sikkert bedre, og nå som han har vært våken i 3 timer sover han sikkert ekstra godt og lenge. :p

min erfaring er at hvis de er overtrøtte så er disse små nesten umulige å legge og hvis de til slutt sovner våkner de like fort, de klarer liksom ikke å gå fra lett til dyp søvn. Hvis han har vært våken i 3 timer så er han nok overtrøtt.
 
min erfaring er at hvis de er overtrøtte så er disse små nesten umulige å legge og hvis de til slutt sovner våkner de like fort, de klarer liksom ikke å gå fra lett til dyp søvn. Hvis han har vært våken i 3 timer så er han nok overtrøtt.

Jepp, det er helt riktig! Det er også min erfaring :) men jeg holder fortsatt på trua om at "det blir bedre denne gangen" :p kall det dumskap, men det hjelper på å komme seg gjennom kjipe og slitsomme perioder:)
 
Jepp, det er helt riktig! Det er også min erfaring :) men jeg holder fortsatt på trua om at "det blir bedre denne gangen" :p kall det dumskap, men det hjelper på å komme seg gjennom kjipe og slitsomme perioder:)

Jeg ville ikke kalt det dumskap, men overlevelsesmekanisme og hva skulle vi gjort uten den ;)
 
Tullemor her legger seg rundt 19-19:30 og da sover hun i ett strekk til rundt kl 06. :angelic:
Hun har justert tidene fint selv, for noen uker siden la hun seg rundt 20:30 men vi så at hun begynte å bli «umulig» når klokka nærmet seg 19:hilarious:
Eller sover hun 3-4 korte lurer på dagtid.
 
hvor gammel er baby? Her ordnet det seg av seg selv rundt 3,5 måneder. Men begynte samtidig å våkne hver eneste time for mat og være våken fra 4-6, så lengter nesten tilbake til når hun la seg sent men iallfall sov noen timer i strekk...
Jah... Samme her. Akkurat samme faktisk. Nå håper jeg så inderlig at det skal løse seg med grøt...
 
Jah... Samme her. Akkurat samme faktisk. Nå håper jeg så inderlig at det skal løse seg med grøt...

krysser fingrene for deg! Her har ikke grøt hjulpet foreløpig, men etter råd fra HS skal jeg prøve tre måltider om dagen den neste uken for å være helt sikker på at hun ikke er sulten. Er redd hun bare ikke vet hvordan hun skal sovne igjen uten puppen :facepalm:
 
krysser fingrene for deg! Her har ikke grøt hjulpet foreløpig, men etter råd fra HS skal jeg prøve tre måltider om dagen den neste uken for å være helt sikker på at hun ikke er sulten. Er redd hun bare ikke vet hvordan hun skal sovne igjen uten puppen :facepalm:
Krysser fingrene for deg også
 
Back
Topp