Nattesøvn

Lywv

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Flere som sliter med nattesøvnen? Jeg går rundt nærmest i koma på dagtid, og tenker hver dag at jeg skal legge meg når kidsa er i seng, men da er det så godt å bare slappe av alene. Så når jeg legger meg, så klarer jeg rett og slett ikke å sove, og det blir jo ikke bedre :hungover:

jeg sovner grytidlig, mellom 9 og 10 nå.. men våkner heeele tiden, så er nok ikke uvanlig med dårlig søvn :schocked028 veldig slitsomt i lengden

Hvis jeg ikke får sovet litt på dagtid er jeg klar for å slokne rundt åtte på kvelden :S Våkner masse på natten og tar minst en halvtime før jeg sovner igjen etter å ha vært på do, noen ganger 1-2 timer :(

Jeg har ikke problemer med å sovne, men jeg våkner av at jeg må på do pm natten og da får jeg ikke sove igjen. Ligger og vrir meg i 2-3 timer før jeg sovner igjen, utrolig irriterende :-(

Jeg sover godt når jeg sover, men våkner ofte i 4 tiden og blir liggende våken til vekkerklokken ri ger. Og noen ganger våkner jeg mange ganger.
Jeg er B-menneske og pleier å sove som en stein og lenge.
Men søvnen er rar nå... og er såå trøtt om dagen.

Våkner oftest fordi det er to små som har lagt seg på tvers i senga og sparker meg i ryggen eller magen :laughing002
Når det først skjer, må jeg jo tisse.. Og så får jeg ikke tilbake dyna mi så da tar jeg en av ungenes senger :p

Kan virkelig ikke huske å ha vært så trett i tidligere svangerskap :dead: men skal overleve, det er for en god sak :Heartred

Vekkes jevnlig på natten av 1 åringen, og får ikke alltid sove igjen etterpå... men trøtt som bare det... var sånn sist og, men da ble jeg ikke vekket om natten i tillegg

Back
Topp