Nattesøvn

• Trådstarter Trådstarter Slettetbruker
  • Opprettet Opprettet
Våkner ikke ila natten, men har plutselig blitt a-menneske jeg også! Merkelig :) Er ikke mulig å sove lengre enn til 7.30.
Har mye rare drømmer, men bortsett fra det sover jeg bedre enn på lenge

Ca en uke før (kanskje 8-9 dpo) mens så hadde jeg vanvittige drømmer og sov gjerne veldig tungt. Nå har jeg også noen ganske heftige drømmer, men ikke på samme måte og våkner av ingenting og har vanskelig for å sovne igjen. Før sov jeg drømmeløst og tungt hele natten.

Hehe, med ei lita ei som våkner ila natta og starter dagen kl 6 kan jeg ikke si nattesøvnen har endret seg noe.. Men er mer trøtt da.

Sovner ikke før seeent, sover dårlig og våkner tidlig.

Står opp flere ganger for å gå på do, og våkner tidlig

Veldig trøtt, så legger meg tidlig. Er fort oppe en gang eller to med jenta vår i løpet av natten, også starter vi alltid dagen rundt syv, så nattesøvnen er den samme. Forskjellen er at jeg legger meg tidligere, og noen ganger må ta en lur på dagtid.

Veldig trøtt, men våkner mange ganger ila natta. Legger meg tidlig for å få nok søvn:)

Sover dårlig, mest pga jr på 2 år som ligger mellom oss og er turbo i søvne.

Ungene har fått forbud å sove hos oss. Ho på 5 år kan sparke en del og syns det er skummelt. Ellers så er eg lysvåken 7:30 maks. Noko netter at ungene kan være litt våken men det går stort sett bra :)

Jeg holder som regel kanskje ut til max elleve på kveldene, og er oppe en gang om natten for å tisse. Så våkner jeg seinest åtte, og da er det vist bare å stå opp ;) Rart hvordan alt forandrer seg :)

Har ei litta ei som våkner iallefall 3-4 ganger i løpet av natta, så ordentlig søvn har det ikke vært på en stund :p Må opp en ekstra gang for å tisse i løpet av natta, og kjenner at jeg er mer trøtt enn før ;)

Back
Topp