- nattesøvn

Morzar

Betatt av forumet
Er det flere som sliter med å sove på natten ?? Nå har jeg vært våken hele natten og hatt smerter i bekkenet tatt Paracet og det hjelper ikke hjalp heller ikke å ligge i varm vann i ca 1 time. Blir helt gal

Jeg sliter ikke like mye som deg men ja dårlig nattesøvn her og. Sovner greit om kvelden men våkner ofte av vondt her og der. Ikke bekkenet akkurat, men blir stiv i ryggen, har kramper i beina og øm i store deler av kroppen. Og har hodepine så godt som hver morgen.

Står som regel opp grytidlig (sånn som nå) fordi der er for vondt å ligge. Og tar heller en time på øyet ila dagen når trøttheten kommer sigende.

Er det flere som sliter med å sove på natten ?? Nå har jeg vært våken hele natten og hatt smerter i bekkenet tatt Paracet og det hjelper ikke hjalp heller ikke å ligge i varm vann i ca 1 time. Blir helt gal
Ja har slitt med det i ukesvis nå.
Våkner av nakke, kramper, strekk i livmorbåndene, har hodepine når jeg våkner, finner ingen stilling som funker, og veldig aktiv baby. Også må jeg opp med en morgenfugl av en snart toåring mellom 04.30-06.00.
Når hun skal ha dagens dupp prøver jeg også å legge meg nedpå MEN selv da sliter jeg med, og få sovne. Som om jeg blir overtrøtt, eller så er det bråk ute, eller jeg finner ikke stilling. Krampene er ekstra ille når jeg har gått mye, eller stått mye.
Prøver og huske og strekke ut før jeg legger meg. Da pleier det å forebygge, men ikke alltid jeg kommer på det som i natt :(

Sover dårlig pga 100 toalettbesøk og i natt har jeg i tillegg vært oppe med sønnen 23, 01:30, 04:30 og 6:45! Tror jeg svimer av!

Jeg sover som en stein gjennom natta, men bare pga BB hugme. Våkner hvis jeg plutselig ikke holder på den. Men våkner vanligvis en gang i løpet av natta for å gå på do. Da gjerne rundt klokken 4, så er det rett i seng i igjen. Er 36+5 idag :O

Jeg sover maks en time i strekk, så våkner jeg og må skifte liggestilling etc.. Ikke mye kvalitetssøvn nei :p

Jeg sover som en stein gjennom natta, men bare pga BB hugme. Våkner hvis jeg plutselig ikke holder på den. Men våkner vanligvis en gang i løpet av natta for å gå på do. Da gjerne rundt klokken 4, så er det rett i seng i igjen. Er 36+5 idag :O

Godt vi er flere som sover bra, føler meg nesten unormal fordi jeg ikke sover dårlig:p Er også oppe 1 gang iløpet av natten på do, og sover gjerne 23-09 nå som jeg har permisjon:)

I de siste nettene har jeg ikke våknet en eneste gang av halsbrann og at jeg må opp og tisse.. *bankibordet* Føler meg utrolig heldig :)

Sover egentlig godt når jeg sover. Men, jeg drikker vann som en svamp, så jeg må opp ca 3 ganger til natten for å tisse:p

Sover egentlig veldig ok. Mest trøtt fordi treåringen vår vekker oss to ganger hver natt. Trodde så store barn skulle sove hele natta;)

Heldig dere som sover godt om natten :)
Det er veldig slitsomt å ikke for sove :( håper det blir bedre etter hvert for alle oss som sover dårlig.

Back
Topp