Nattesøvn?

Novbaby

Her igjen..
Novemberskattene 2014 <3
Hvordan sover dere?
Her er jeg kjempe trøtt i 8-9 tiden, men presser meg til å sitte oppe, og når jeg kommer i senga: LYS VÅKEN!!! Ligger i mange timer å snur og vender på meg, og når jeg først sovner, så drømmer jeg så mye rart. Ikke så mye skummelt, men mye rart om mange i rundt meg, personer jeg knapt kjenner osv. Og alt virker så livlig og nært, nesten som jeg ikke skulle ha sovet, men opplevd det. Går inne mellom ut over humøret, med det samme jeg våkner, fordi jeg har "truffet" folk jeg ikke ønsker å treffe. Men må jo le å da..

I går sovnet jeg mens jeg la lillegull:p Våknet så vidt klokken elleve og sov videre.. Tenk å være så trøtt! Håper det går over snart!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sover godt :)veldig trøtt på ettermiddagene, men ellers bra ;)

Jeg er veldig trøtt klokken 20, men må jo bare se diverse på tv før jeg legger meg. Heldigvis sovner jeg lettere enn noen gang (er vant til å slite med innsovning), og sover godt hele natta :)

Legger meg ved 23 tiden.. 22 tiden hvis vil lese litt på sengen.
Sover hele natten, så sant guttungen sover :) våken når mannen står opp kl 7, og da må jeg tisse :P
Dersom guttungen ikke står opp med pappa'n (han har nemlig begynt å stå oppnselv nå :P ), så sover vi til 8.30 i ukedager :)

Her er jeg suuuuper trøtt! Legger meg 8-9 hver dag :/ håper det går over før je er 12 uker, er jo så slitsomt!

Er trøtt hele dagen mer eller mindre, noen ganger dupper jeg av på sofaen på ettermiddagen. Så går vel å legger meg rundr 23 - 24. Sover hele natta og opp i 9 tia. Før slet jeg med å sovne, så hver gang jeg gikk inn på rommet så forsvant trøttheten. Heldigvis ikke et problem lengre :P

Jeg slet veldig med å sove før, men etter at jeg ble gravid har det problemet forsvunnet helt. :p Begynner å bli trøtt i 20-tiden, men drøyer den gjerne til 22-23. Da sovner jeg tvert. :D Våkner 1-2 ganger hver natt, enten fordi jeg er sulten eller fordi jeg må på do. Heldigvis har luftsmertene om natten gitt seg nå, for det var et rent helvete! Sover til 09.30 hver morgen. Drømmer mer enn noen gang, og utrolig mye rart! :p

Er super trøtt hele dagen, sover gjerne en time eller 2 midt på dagen for så og legge meg rundt i 9-10 tiden på kvelden, men våkner gjerne i 6-7 tiden på morgen, slumrer noen dager litt til da men ikke så lenge om gangen.

Jeg er stuptrøtt å legger meg og sovner med en gang i 9-10 tiden om kvelden..
Er våken ved 2 og 4 tia på do,og står opp med vesla ved 8-9 tida :)
Å selv om jeg sover kjempetungt om natta så er jeg trøtt hele dagen.. :P

Back
Topp