nattesøvn !!!!

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
flere av meg som sliter med dette? og hva foresaker dette?

hos meg er det bekkenet, brystspreng og hetetokter... det er tredje natten min på rad... begynner å bli sliten :( nå er jeg negativt på "bivirkningene" jeg vil sove :'( skulle gjort mye for en natt med mye søvn !

Kan ikke huske sist jeg sov godt. Jeg blir så innmari kvalm når jeg legger meg... Men det er dessverre normalt - kroppen forbereder seg til nattevåk :)

Kvalme, bekkenløsning, blære og en 2,5 åring som i det siste har blitt veldig urolig på natta gjør at jeg sover lite eller ingenting.

Jeg sover som en stein når jeg går å sover,er så sliten på kvelden. I natt har jeg sovet i 11 timer,har aldri sovet så godt som etter at jeg ble gravid.

Kan ikke huske sist jeg sov godt. Jeg blir så innmari kvalm når jeg legger meg... Men det er dessverre normalt - kroppen forbereder seg til nattevåk :)
Godt jeg ikke er alene :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Kvalme, bekkenløsning, blære og en 2,5 åring som i det siste har blitt veldig urolig på natta gjør at jeg sover lite eller ingenting.
Samme her uten om 2,5 åring. Slitsomt :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Har en sønn på 3 som synes det skal være morgen kl 03.00.. så her har vi holdt på med legging hele natta den siste tiden..
I tillegg har jeg vondt i rygg og kvalm når jeg ligger, så sliter med å sovne..
Nå er det litt sånn- "jippi, jeg sov 3 timer i natt, det er jo fantastisk bra"...

Minus kvalme, pluss halsbrann og en 3,5 åring i stedet! Ellers ditto til alt!

Back
Topp